ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون و توسعه یک عینک هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسا

بر اساس گزارش «فایننشال تایمز» آمازون قصد دارد دستیار صوتی هوشمند خود را در قالب یک پوشیدنی به مشتریان عرضه کند. طبق گزارش مذکور، محصول جدید غول آمریکایی ظاهری شبیه به عینک های معمولی داشته ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

بر اساس گزارش «فایننشال تایمز» آمازون قصد دارد دستیار صوتی هوشمند خود را در قالب یک پوشیدنی به مشتریان عرضه کند. طبق گزارش مذکور، محصول جدید غول آمریکایی ظاهری شبیه به عینک های معمولی داشته و از فناوری «القای استخوانی» (Bone Conduction) برای پخش صدا استفاده خواهد کرد.

عینک هوشمند آمازون فاقد نمایشگر و دوربین است

البته با توجه به اطلاعات موجود، ابزار مورد بحث که تحت نظر «بابک پرویز» -بنیان گذار پروژه گوگل گلس- و از سال 2014 در حال توسعه است، فاقد هرگونه نمایشگر یا دوربین بوده و در واقع به جای استفاده از هدفون، از ساختاری مانند یک عینک بهره می برد. چنین طرحی باعث می شود علاوه بر افزایش قابل توجه عمر باتری، استفاده از دستیار هوشمند نیز برای کاربران راحت تر باشد.

گزارش فایننشال تایمز همچنین شامل خبر توسعه یک دوربین امنیتی توسط گروه «Lab126» آمازون بوده که امکان کنترل توسط الکسا را داشته و تصاویر را مستقیماً در «Echo Show» نمایش می دهد.

گفتنی است بنا بر پیش بینی ها، حداقل یکی از محصولات مورد اشاره تا پایان سال 2017 مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و احتمالاً برای فروش در سال نو میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی