ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی Destiny 2

فرنچایز دستینی حاصل قرار دادی طولانی مدت بین استودیو نام آشنای بانجی و اکتیویژن است. دستینی 1 یکی از مورد انتظار ترین بازی های زمان خودش بود. همه منتظر بودند تا عنوان جدید خالقان هیلو ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

فرنچایز دستینی حاصل قرار دادی طولانی مدت بین استودیو نام آشنای بانجی و اکتیویژن است. دستینی 1 یکی از مورد انتظار ترین بازی های زمان خودش بود. همه منتظر بودند تا عنوان جدید خالقان هیلو را تجربه کنند. اما دستینی 1 عده کثیری از گیمر ها را نامید کرد. نسخه اول این سری با این که باز هم در میان بسیاری از بازیکنان محبوب بود، اما از مشکلات فراوانی رنج می برد. عده ای حتی دستینی 1 را ناامید کننده می خوانند و موفقیتی برای آن قائل نبودند.

با این که دستینی به مرور زمان و عرضه بسته های گسترش دهنده بهتر شد، اما باز هم با آن بازی ایده آلی که طرفداران این فرنچایز انتظارش را داشتند فاصله داشت. اما حالا بعد از سه سال، نوبت به دستینی 2 ای رسیده که می تواند همه چیز را عوض کند. دستینی 2 چقدر نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده؟ آیا بانجی توانسته گامی مثبت در جهت راضی کردن هواداران این سری بردارد؟ برای پاسخ این پرسش ها، شما را به تماشای بررسی ویدیویی دیجیاتو از دستینی 2 دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    عالیه خوشم اومد

  • game target
    game target | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    Destiny 2 را نمی توان ادامه کاملی برای نسخه اول دانست و بیشتر در حد یک بسته گسترس دهنده و یا یک بازی ارتقا یافته است ولی این موضوع به خصوص اگر شما طرفدار این عنوان بوده و گیم پلی بیشتری می خواهید اصلا بد نیست. تا به این لحظه من از تجربه بازی بسیار لذت برده ام ولی به نظر می رسد گیم پلی عنوان Destiny 2 عمق کافی را نداشته و باید دید که این موضوع بر پایان بازی چگونه تاثیر گذار خواهد بود. این موضوعی است که البته حتما در نقد بازی به آن خواهم پرداخت ولی قبل آن باید Warlock را به لول ۲۰ برسانم. دیتا و آپدیت در @gametarget قرار دارد.

  • pishva
    pishva | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    سه سال نسخه یکش رو بازی کردم فوق‌العاده بود فقط یه ایراد بزرگ داشت که بعد بازی دستینی دیگه هیچ بازی به دل نمیشینه و خسته کننده میشه، بازی دستینی پیچیده است و همچی به هم ربط داره هر اسلحه‌ای هر زره ای برای خودش یه شخصیت داره و بازیکن باید مچش کنه باهم دیگه و حالا که دستینی دو اومده بازی سختر شده و حسابی درگیر کرده بازیکن رو با بازی

مطالب پیشنهادی