ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات اخیر ترامپ در صحن سازمان ملل

«دونالد ترامپ»، رییس جمهور کنونی دولت آمریکا، دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل به مدت 40 دقیقه مشغول به صحبت شد و لابه‌لای حرف‌های خود درباره ایران هم نظرات جنجالی داد‎‎‎‎؛ نظرهایی که مطابق معمول ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

«دونالد ترامپ»، رییس جمهور کنونی دولت آمریکا، دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل به مدت 40 دقیقه مشغول به صحبت شد و لابه‌لای حرف‌های خود درباره ایران هم نظرات جنجالی داد‎‎‎‎؛ نظرهایی که مطابق معمول اکثر سخنرانی‌های وی، با واکنش‌های منفی از سوی جامعه بین‌الملل و دولتمردان ایرانی روبرو شده است.

در تازه‌ترین واکنش‌های سیاسیون داخلی، وزیر ارتباطات «محمدجواد آذری جهرمی» در یک توییت معنا‌دار کنایه‌ای به حرف‌های دیروز دونالد ترامپ داشته و در آن به مساله‌ محدود کردن ایرانیان در فضای مجازی توسط این کشور اشاره کرده است. وی در این پیام کوتاه نوشته است: «دولت آمریکا اگر نگران دسترسی مردم ایران به اینترنت است، چرا به بهانه تحریم دسترسی ایرانیان به سایت های متعدد را مسدود کرده؟»

اظهارات جنجالی ترامپ واکنش منفی مسئولان بین‌المللی را درپی داشته

ادعاهای ترامپ درباره کشورمان در حالی مطرح می‌شود که در روزهای اخیر دو کمپانی مطرح امریکایی یعنی «اپل» و «گوگل» برنامه‌های ایرانی را از روی فروشگاه مجازی خود به بهانه تحریم‌ها حذف کرده‌اند و در کنار این مساله تحریم‌های بی‌شماری مثل فیلترینگ بعضی از سایت‌های معتبر علمی دنیا برای ایرانیان و بسیاری موارد دیگر که همگی با اصل توافق برجام مغایرت دارند نیز از سوی دولت این کشور به مردم ایران و توسعه‌دهندگان ایرانی اعمال شده است.

وزیر ارتباطات در روزی‌های اخیر تلاش مضاعفی برای رفع فیلترینگ اعمال شده از سوی سازمان‌های داخلی انجام داده و با دادستان کل کشور نیز در این رابطه به پای مذاکره نشسته است. وی درباره تحریم‌های اعمال شده برای ایرانیان از سوی کشور آمریکا اعتقاد دارد که وزارتخانه‌های علوم و امورخارجه و ارتباطات با کمک یکدیگر باید تک به تک آن‌ها را بررسی و این مشکلات را حل و فصل نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    واکنش وزیر ارتباطات به ترامپ: خیلی بدی بد بد بد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی