ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام های جالب اپل در تبلیغ جدید آیفون های 8 و 8 پلاس [تماشا کنید]

آخرین تیزر تبلیغاتی آیفون های 8 و 8 پلاس که توسط اپل منتشر شده حاوی نکات جالبی است. در این تیزر همزمان با نمایش مقاومت آیفون در برابر پاشش آب، نوشته ریزی در پایین صفحه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

آخرین تیزر تبلیغاتی آیفون های 8 و 8 پلاس که توسط اپل منتشر شده حاوی نکات جالبی است. در این تیزر همزمان با نمایش مقاومت آیفون در برابر پاشش آب، نوشته ریزی در پایین صفحه به مخاطبان یادآوری می کند که صدمات وارد شده از طریق مایعات تحت پوشش گارانتی قرار ندارند.

در ادامه تصویری از شارژ شدن آیفون از طریق شارژر بی سیم «AirPower» نمایش داده می شود و با اینکه این موبایل ها با تمام شارژهای بی سیم Qi سازگاری دارند اما اپل در همان نوشته اعلام می کند که امکان شارژ بی سیم را از طریق بروزرسانی و همزمان با عرضه AirPower در اواخر سال جاری فعال می کند.

یکی از قابلیت های جدید موبایل های آیفون «Portrait Lighting» یا نورپردازی پرتره است که با حذف پس زمینه و تغییر نورپردازی جلوه ای زیبا به تصویر می بخشد اما نکته ای که در این تبلیغ نشان داده می شود این است که این قابلت هنوز در نسخه بتا قرار دارد و ممکن است تمام انتظارات کاربران را برآورده نکند.

این شرکت آمریکایی همیشه از ابزارهای تبلیغاتی به خوبی استفاده کرده است اما این بار عرضه همراه با تاخیر آیفون 10 ممکن است از تاثیر این تبلیغات روی خریداران کم کند و آن ها بجای خرید آیفون 8 یا 8 پلاس منتظر عرضه آیفون 10 بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    اگه درآمد ماهیانه ۲۰ ملیونی داشتم بازم آیفون نمیخرم چون باید به ملت و مردمم احترام میگذاشت. با این شرایط اگه آیفون دستم بگیرم از خودم بدم میاد. تحریم تحریم تحریم آیفون.

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

      تونمیخوای بانخریدن ایفون به ملتت ااحترام بزاری//توفقط کاری بکن که درنمازجمعه شعارمرگ بر....ندن..این احترام گذاشتن به مردمه نه ایفون.

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

      یعنی واقعا این اندروید فن ها (شما بخون اپل هیترها) هم خوب بهونه ای پیدا کردن برای افاضه فضل کردن همه جا...فقط نمیدونم چرا به حذف برنامه ها از گوگل پلی و همچنین عدم امکان دانلود برنامه از گوگل پلی بدون فیلتر شکن اشاره نمیکنن...

مطالب پیشنهادی