ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ سری 3 مشکلی جدی در اتصال به شبکه LTE دارد

به نظر می رسد آن دسته از مشتریانی که بی صبرانه منتظر عرضه اپل واچ سری 3 هستند، باید خود را برای مشکلی بزرگ آماده کنند. بررسی های اولیه نسل جدید ساعت های هوشمند اپل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

به نظر می رسد آن دسته از مشتریانی که بی صبرانه منتظر عرضه اپل واچ سری 3 هستند، باید خود را برای مشکلی بزرگ آماده کنند. بررسی های اولیه نسل جدید ساعت های هوشمند اپل نشان می دهد که این پوشیدنی مورد انتظار، به صورت مداوم در اتصال به شبکه LTE دچار مشکل می شود و در عوض به یک شبکه وای فای ناشناخته متصل می گردد.

گفته می شود هنگامی که مشغول کاری شبیه به شنا هستید و از سیگنال های وای فای به دور می مانید، ساعت هوشمند اپل یا اصلاً به شبکه LTE متصل نمی شود یا اتصال به شکلی بسیار ضعیف و تنها با پر شدن یک نوار صورت می گیرد. این مشکل ظاهراً روی تمام واحدها وجود دارد و به قدری جدی است که اپل هم بیانیه ای درباره آن منتشر کرده.

اپل در بیانیه خود گفته است:

ما متوجه شده ایم که اپل واچ سری 3 به شبکه های نامعتبر وای فای می پیوندد و اتصالی برقرار نمی شود؛ این موضوع در برخی مواقع ممکن است باعث ممانعت ساعت از اتصال به شبکه مخابراتی شود. ما به دنبال برطرف سازی این مشکل به صورت نرم افزاری در آینده هستیم.

با این همه کمپانی ساکن کوپرتینو تاریخی برای عرضه این به روزرسانی اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • 007
    007 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    سلام شیپیلها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی