ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دکمه های کنترل سنتر iOS 11 وای فای و بلوتوث را به طور کامل خاموش نمی کنند

اگر آیفون یا آیپدتان را به iOS 11 ارتقاء داده باشید، احتمالا بخشی از زمان خود را به کنترل سنتر جدید این سیستم عامل اختصاص داده اید. همانطور که می دانید در کنترل سنتر iOS ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اگر آیفون یا آیپدتان را به iOS 11 ارتقاء داده باشید، احتمالا بخشی از زمان خود را به کنترل سنتر جدید این سیستم عامل اختصاص داده اید. همانطور که می دانید در کنترل سنتر iOS همیشه گزینه هایی برای فعال کردن بلوتوث و وای فای وجود داشته که طبیعتا با فشردن آن ها بلوتوث و وای فای باید خاموش شوند.

اما مطابق گزارشات جدید به نظر می رسد که این موضوع در مورد iOS 11 صدق نمی کند. وبسایت مادربورد گزارش داده که در iOS 11 با خاموش کردن وای فای و بلوتوث از طریق کنترل سنتر هیچ کدام از این دو به طور کامل خاموش نمی شوند بلکه فقط ارتباط با دستگاه هایی که از این دو طریق به آن ها متصل شده اند را قطع می کنند.

البته اپل مکانیزم عمل دکمه های کنترل سنتر را در صفحه پشتیبانی اش به طور کامل ذکر کرده، اما این موضوع ممکن است برای بسیاری از کاربران گیج کننده باشد. از دیدگاه اپل، علت خاموش نشدن کامل وای فای و بلوتوث این است که کاربر موقع استفاده از کنترل سنتر بتواند همچنان به AirDrop، AirPlay و سرویس های مرتبط با موقعیت جغرافیایی دسترسی داشته باشد.

البته خاموش نشدن کامل وای فای و بلوتوث می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد، از جمله این که ارتباط دیوایس با اپل پنسل، اپل واچ یا قابلیت هایی مثل Instant Hotspot یا Handoff همچنان برقرار بماند.

با این اوصاف، برای خاموش کردن کامل وای فای و بلوتوث در iOS 11 می بایست این کار را از تنظیمات سیستم عامل انجام بدهید. گفتنی است که اپل هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حسن اصفهانی
    حسن اصفهانی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    این موضوع ظاهرا صحت نداره اقلا روی آیفون ۶ پلاس تست شد کامل خاموش میشه.

  • سیدمحمد غزنوی
    سیدمحمد غزنوی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    البته خاموش نشدن کامل وای فای و بلوتوث می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد، از جمله جاسوسی کردن و مطلع ماندن از مکان دقیق جغرافیایی. فیس آیدی و میکروفون و... هم قبلا بودن بااین دیگه کاملِ کامل شد!

  • جگوار
    جگوار | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    اینم در حقیقت یه نوع باگه!!!
    البته باگ حماقت، نه باگ نرم افزاری یا سخت افزاری.

  • saeed
    saeed | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    نمیدونم اپل چ اصراری داره کارهای پیش افتاده ای که خود کاربر میتونه انجام بده ، ب اجبار بهش تحمیل میکنه و واسش انجام میده / یکم ازادی عمل کسیو نمیکشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی