ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریزر توسعه موبایلی مخصوص برای گیمرها را رسماً تایید کرد

مین-لیانگ تان، مدیرعامل ریزر اخیراً در مصاحبه ای با وب سایت CNBC تایید کرده این کمپانی مشغول توسعه موبایلی است که تمرکزی مضاعف روی گیمینگ و به طور کلی تر، سرگرمی خواهد داشت. تان می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

مین-لیانگ تان، مدیرعامل ریزر اخیراً در مصاحبه ای با وب سایت CNBC تایید کرده این کمپانی مشغول توسعه موبایلی است که تمرکزی مضاعف روی گیمینگ و به طور کلی تر، سرگرمی خواهد داشت.

تان می گوید بازار موبایل یکی از آن حوزه هایی بوده که به صورت طولانی مدت از سوی ریزر رصد شده است و این کمپانی سازنده تجهیزات گیمینگ پی برده که گیمرها علاوه بر سخت افزارهای سنتی تر گیمینگ مانند پی سی و کنسول های خانگی، به بازی های موبایل نیز تمایل فراوانی نشان می دهند. اگرچه مدیرعامل ریزر توضیحات بیشتری درباره این موبایل ارائه نکرده، اما امیدوار است که دستگاه تا قبل از پایان سال جاری میلادی روانه بازار شود.

ریزر که به خاطر لپ تاپ ها و ماوس های گیمینگ خود شهرت دارد، در ماه ژانویه امسال کمپانی تولید کننده موبایل های هوشمند Nextbit را با قیمتی نامشخص خریداری کرد؛ پس از این حرکت، گمانه زده می شد که ریزر برای ورود به بازار موبایل های هوشمند آماده می شود و ظاهراً Nextbit هم از همان زمان مشغول کار روی موبایلی با سخت افزار بسیار قدرتمند بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    پششش

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    ????

مطالب پیشنهادی