ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از گوگل اسیستنت به آخرین نسخه اپل موزیک برای اندروید اضافه شد

اپل ساعاتی پیش نسخه های iOS، اندروید و دسکتاپ اپل موزیک را با قابلیت هایی تازه به روز رسانی کرده که شاید از بین تمام این قابلیت ها، Social Profiles مهم ترین آن ها باشد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اپل ساعاتی پیش نسخه های iOS، اندروید و دسکتاپ اپل موزیک را با قابلیت هایی تازه به روز رسانی کرده که شاید از بین تمام این قابلیت ها، Social Profiles مهم ترین آن ها باشد.

کاربران اپل موزیک حالا می توانند برای خود یک پروفایل اجتماعی بسازند تا موزیک هایی که مشغول گوش دادن به آن ها هستند برای دیگران هم به نمایش در بیاید؛ درست مثل همان چیزی که قبلا در اسپاتیفای دیده بودیم.

اما در کنار این قابلیت، اپل چند سورپرایز هم برای کاربران اندروید در نظر گرفته. اولا با دریافت نسخه جدید اپل موزیک شاهد یک ویجت صفحه خانه کاملا جدید خواهید بود. ضمنا کاربرانی که از اندروید 7.1.1 نوقا و نسخه های جدیدتر استفاده می کنند حالا می توانند از مزیت میان برهای اختصاصی آیکن اپل موزیک هم بهره ببرند.

برای این کار کافیست که کاربر انگشت خود را چند ثانیه روی آیکن اپلیکیشن نگه دارد تا چند میان کاربردی برای دسترسی به پر استفاده ترین قابلیت های اپل موزیک ظاهر شود.

اما در نهایت تعامل با گوگل اسیستنت هم از دیگر امکاناتی بوده که به طور اختصاصی برای کاربران اندروید ارائه شده است. به لطف این قابلیت حالا می توان از گوگل اسیستنت خواست که آهنگ خاصی را از اپل موزیک پیدا کرده و آن را پخش کند. برای دانلود آخرین نسخه اپل موزیک برای اندروید می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی