ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود بخش خصوصی به ترانزیت ترافیک بین‌الملل

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه های رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست اعلام کرد که مشارکت بخش خصوصی برای آزادسازی ترانزیت ترافیک اینترنت بین الملل در دستور کار قرار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه های رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست اعلام کرد که مشارکت بخش خصوصی برای آزادسازی ترانزیت ترافیک اینترنت بین الملل در دستور کار قرار گرفت.

شرکت خصوصی انتقال ارتباطات بین الملل برای فعالیت در این مهم تشکیل خواهد شد

«برات قنبری» از مشارکت بخش خصوصی در برنامه آزادسازی ترانزیت ترافیک ارتباطات بین الملل خبر داد و اشاره نمود که قرار است دراین راستا «شرکت انتقال ارتباطات بین الملل» به صورت خصوصی تشکیل شود که به زودی اسناد آن برای تصویب به هیأت وزیران ارائه خواهد شد.

او اهداف برنامه‌ٔ «رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست» را این‌گونه توصیف نمود:

«در این برنامه اقدامات مناسبی برای اولویت‌های رئیس جمهوری مبنی بر «توجه به رفع انحصارها و برقرار کردن فضای رقابتی» و همچنین «تنظیم مقررات مناسب و مشوق فعالیت های اقتصادی مولد و زمینه سازی برای افزایش سهم بخش خصوصی درصنعت فناوری اطلاعات» پیش بینی شده است.»

برنامه‌های وزارت ارتباطات ظرف دوماه آینده تنظیم خواهد شد

وی با اشاره به ابلاغ پیوست حکم وزیر ارتباطات از سوی رئیس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد که براین اساس مقرر شده است که ظرف مدت دو ماه برنامه های وزارت ارتباطات تنظیم و ارائه شود.

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات از اعطای پروانه اپراتور پست خصوصی در راستای کاهش تصدی های دولت و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی نیز خبر داد که احتمالاً در برنامه ۱۰۰ روزه اول وزیر نهائی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Lemano
    Lemano | ۱ مهر ۱۳۹۶

    ورود بخش خصوصی به ترانزیت قیمت ترافیک بین الملل، تیتر بهتریه

مطالب پیشنهادی