ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوربس: سامسونگ در جمع 5 شرکت تأثیر گذار آسیا

مجله آمریکایی فوربس که به تازگی 100 سالگی اش را جشن گرفته، لیستی از 5 برند تأثیر گذار آسیا را منتشر کرده که گروه سامسونگ نیز در این بین به چشم می خورد. لیست فوربس ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

مجله آمریکایی فوربس که به تازگی 100 سالگی اش را جشن گرفته، لیستی از 5 برند تأثیر گذار آسیا را منتشر کرده که گروه سامسونگ نیز در این بین به چشم می خورد.

لیست فوربس همچنین شامل برندهای علی بابا، سونی، تویوتا و بانک HDFC هند نیز می شود. تمامی این برندها علاوه بر آسیا، در سایر نقاط دنیا نیز فعالیت می کنند.

سامسونگ به لطف بازار تراشه های NAND، چیپ های حافظه و اسمارت فون ها به سود دهی فراوانی دست یافته

گروه سامسونگ بسیاری از موفقیت های کنونی خود را مدیون ریاست «لی کن هی» (Lee Kun Hee) و نیز فرزند موسس این شرکت «لی بیونگ چول» (Lee Byung-chul) است. سامسونگ به لطف بازار تراشه های NAND، چیپ های حافظه و اسمارت فون ها به تازگی رکورد جدیدی در سود دهی ثبت کرده و انتظار می رود روند افزایشی در آمد سامسونگ در سه ماهه جاری میلادی نیز ادامه داشته باشد. از طرفی به نظر می رسد محکومیت «لی ژائه یونگ» (Lee Jae-yong) معاون ارشد ریاست کل سامسونگ به 5 سال زندان نیز تأثیر منفی چندانی در رشد درآمد سامسونگ نداشته است.

سامسونگ در سال 1938 تأسیس شده و در دهه 50 میلادی، همزمان با جنگ کره، به ساخت منسوجات و کاغذ و نیز خدمات بانکی روی آورد. سپس در سال 1969 به درخواست آقای چول، بنیانگذار این شرکت، به کسب و کار تجهیزات الکترونیکی وارد شد و در دهه 80 میلادی این بخش را گسترش داد. در سال 1993، «لی کن هی»، شرکت را از پدر خود به ارث برد. در حال حاضر این شرکت کره ای یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسمارت فون در دنیا محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳ مهر ۱۳۹۶

    یعنی بقیه مهم نیستن..فقط سامسونگ
    اونوقت تویوتا و سونی گل لقد میکنن
    میگم این اخبار دیجیاتو بو داره???

  • محمد
    محمد | ۳ مهر ۱۳۹۶

    تازه وارد لیست شده؟
    علی بابا خیلی زود پیشرفت کرد?

مطالب پیشنهادی