ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ارث حالا شامل دیتابیسی از تصاویر جمع‌سپاری شده است

گوگل به تازگی نسخه ای به روزرسانی شده از اپلیکیشن ارث خود را منتشر کرده است و حالا تصاویری از چشم اندازها و مناظر را شامل می شود که توسط گردشگران در سراسر جهان به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۱

گوگل به تازگی نسخه ای به روزرسانی شده از اپلیکیشن ارث خود را منتشر کرده است و حالا تصاویری از چشم اندازها و مناظر را شامل می شود که توسط گردشگران در سراسر جهان به ثبت رسیده اند. با دعوت مردم به تماشای جهان از لنز دوربین افراد دیگر، گوگل به دنبال پاسخ این سوال است که مردم، جهان را چقدر متفاوت با یکدیگر می بینند.

به محض فعالیت سازی این قابلیت، تصاویر جمع سپاری شده، به شکل تامبنیل هایی دایره ای به نمایش در می آیند و می توان آنها را در حالت فول اسکرین نیز تماشا کرد. علاوه بر این، امکان مشاهده تصاویر مشابه از مناطق نزدیک نیز وجود دارد. تمام این تصاویر، به صورت جمع سپاری شده و به کمک راهنماهای محلی گوگل به دست آمده که مردم را به اشتراک گذاری دانش و تصویرهایشان از مناطق گوناگون جهان ترغیب می کند.

بعد از دریافت به روزرسانی و هنگام اجرای اپلیکیشن گوگل ارث، این قابلیت تازه به صورت پیش فرض فعال نمی شود. گزینه مورد نظر در منوی اصلی کناری قرار گرفته و باید انتخاب شود تا نقشه سه بعدی گوگل، تامبنیل ها را به نمایش در آورد. به محض باز کردن تصویری از یک منطقه خاص، می توانید تصاویر مرتبط را نیز تماشا کنید و هرچه روی کره خاکی سه بعدی بیشتر زوم کنید، تامبنیل های بیشتری ظاهر می شود.

گوگل تا به این لحظه اطلاعاتی بیشتری درباره روند انتخاب تصاویر به نمایش درآمده در داخل اپ منتشر نکرده، اما می گوید انتخاب تصاویر از دیتابیس راهنماهای محلی گوگل، به کمک الگوریتم هوش مصنوعی صورت می گیرد. قابلیت نمایش تصاویر دیتابیس گوگل، از همین حالا در اپلیکیشن ارث روی دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی