ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد [تماشا کنید]

طی کنفرانس سونی در نمایشگاه گیم توکیو، اسکوئر انیکس از بازی جدید خود با نام Left Alive رونمایی کرد. حال این کمپانی ژاپنی، اطلاعات بیشتری را از بازی تازه خود منتشر کرده است. این بازی، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

طی کنفرانس سونی در نمایشگاه گیم توکیو، اسکوئر انیکس از بازی جدید خود با نام Left Alive رونمایی کرد. حال این کمپانی ژاپنی، اطلاعات بیشتری را از بازی تازه خود منتشر کرده است.

این بازی، یک شوتر سوم شخص اکشن - بقا بوده و در زمان نامشخصی از سال 2018 میلادی برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. داستان بازی به طرز جالبی با سری Front Mission گره خورده و وقایع بین عناوین  Front Mission 5 و Front Mission Evolved را روایت می کند.

بازی شامل سه شخصیت اصلی بوده که یکی از آن ها، یک زن خواهد بود. لازم به ذکر است که در جریان بازی، قابلیت تعویض شخصیت ها را خواهید داشت. سه شخصیت اصلی بازی، در تنها تصویر هنری منتشر شده از Left Alive، قابل مشاهده هستند.

همچنین به تازگی تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که در آن، صحنه هایی از گیم پلی بازی برای مدت کوتاهی به نمایش در می آیند.

همچنین با وجود این که این عنوان تنها یک پایان دارد، سرنوشت شخصیت های Left Alive، به انتخاب های شما بستگی خواهد داشت. دیگر اطلاعات منتشر شده از بازی به شرح زیر است:

  • روند بازی به صورت آفلاین جریان خواهد داشت اما هنوز احتمال حضور بخش چندنفره در Left Alive وجود دارد.
  • قابلیت های مخفی کاری و رانندگی در این عنوان وجود دارند.
  • داستان بازی در سال 2021 میلادی و در کشور روسیه جریان خواهد داشت.
  • نیمی از مراحل ساخت این بازی تا کنون سپری شده است.

از نکات جالب در رابطه با این عنوان، حضور آقای یوجی شینکاوا به عنوان کارگردان هنری در بازی است. او پیش از این وظیفه طراحی شخصیت های سری متال گیر سالید را بر عهده داشته است.

شینجی هاشیموتو نیز که سابقه کار روی سری فاینال فانتزی در کارنامه او به چشم می خورد، در سمت تهیه کننده در Left Alive حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی