ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بنتلی کانتیننتال نسخه رالی با قیمتی در حدود 55 هزار دلار فروخته شد

چند هفته پیش بود که خبر به فروش گذاشته شدن یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی تی مخصوص رالی مورد توجه بسیاری از رسانه های فعال در حوزه خودرو قرار گرفت. این اتومبیل منحصر بفرد که ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

چند هفته پیش بود که خبر به فروش گذاشته شدن یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی تی مخصوص رالی مورد توجه بسیاری از رسانه های فعال در حوزه خودرو قرار گرفت. این اتومبیل منحصر بفرد که شباهت زیادی با برخی از رندرینگ های ساخته شده توسط گرافیست های مطرح دارد، به نوعی فیلم های آخرالزمانی - به ویژه مد مکس - را در ذهن تداعی می کند!

این بنتلی خاص در فصل دوم از مجموعه تلویزیونی Supercar Megabuild که توسط شبکه نشنال جئوگرافیک تولید می شود، ساخته شده بود. اگر چه ظاهر کانتیننتال مذکور تا حد زیادی دگرگون شده، اما تجهیزات و امکانات موجود در کابین تا حد امکان دست نخورده باقی مانده اند؛ ضمن اینکه پیشرانه نیز همان نمونه 6 لیتری W12 با 552 اسب بخار قدرت بوده و نیرو نیز کماکان از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می شود.

با پایان زمان تعیین شده برای فروش بنتلی کانتیننتال رالی ادیشن، 101 نفر برای خرید این خودرو اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت فرد برنده با پرداخت 40,800 پوند (معادل حدود 55 هزار دلار) مالک این اتومبیل استثنایی شد. این رقم برای کانتیننتال جی تی مدل 2004 که می تواند در انواع مسیرهای آفرود حرکت کند، بسیار مناسب است. البته گفته می شود چنانچه تغییرات زیادی در بدنه این خودرو داده نمی شد، قیمت آن به مراتب بالاتر بود. بد نیست بدانید قیمت نمونه های صفر کیلومتر کنونی از حدود 200 هزار دلار آغاز می شود.

آنطور که اعلام شده، حدود 25,000 پوند (33,850 دلار) برای تیونینگ کانتیننتال جی تی نسخه رالی اختصاص یافته که این مبلغ تقریبا برابر با نصف قیمت کنونی آن است.

برای آماده سازی این اتومبیل لوکس جهت تردد در انواع مسیرها، از رینگ های 17 اینچی، تایرهای مخصوص رالی و اجزای جدید در سیستم تعلیق استفاده شده است. چراغ های LED سقفی، گالن های اضافی سوخت، مکان مخصوص حمل تجهیزات نظامی، ترمزهای ارتقا یافته، میله های محافظ ضخیم و پوشش های موجود بر روی گلگیرها از دیگر مشخصه های این اتومبیل انگلیسی جذاب هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رحمان توکلی
    رحمان توکلی | ۳ مهر ۱۳۹۶

    آخه ماشین لوکس رو آفرود کردن ...نمیشه درک کرد ...

  • nima.emh
    nima.emh | ۳ مهر ۱۳۹۶

    مفت بوده

  • مجتبی محبی
    مجتبی محبی | ۲ مهر ۱۳۹۶

    بهت انداختن دادا ??

  • Erfan Baseri
    Erfan Baseri | ۲ مهر ۱۳۹۶

    وای خدا این خیلی عالیه??
    دلم میخواااد?

مطالب پیشنهادی