ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلدیران از نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی ال‌جی رونمایی کرد

شرکت گلدیران طی همایشی از جدیدترین نمایشگرهای پیشرفته و صنعتی LG با پنل OLED در ایران رونمایی کرد. محصول اصلی که در این همایش رونمایی شد، «Video Wall» تطبیق‌پذیر ال جی بود اما مدل‌های گوناگونی دیگری مانند ویدیو وال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

شرکت گلدیران طی همایشی از جدیدترین نمایشگرهای پیشرفته و صنعتی LG با پنل OLED در ایران رونمایی کرد. محصول اصلی که در این همایش رونمایی شد، «Video Wall» تطبیق‌پذیر ال جی بود اما مدل‌های گوناگونی دیگری مانند ویدیو وال تخت و خمیده، نمایشگر‌های هتلی و IPTV، نمایشگرهای OLED Back To Back و نمایشگرهای استرچ کشیده نیز برای کشورمان رونمایی شدند. 

ویژگی اصلی ویدیو وال‌ها، انعطاف و تطبیق‌پذیری آنها با محیط‌های مختلف است. به این صورت می‌توان در شرایط مختلف آنها را نصب کرد تا به محیط جلوه‌ای فراگیر و مناسب را ببخشند. 

نمایشگرهای خانگی و صنعتی تفاوت‌های بسیاری با هم دارند و این در حالیست که هنوز هم برخی از کسب‌وکارها تصور می‌کنند که می‌توانند با پرداخت هزینه پایین‌تر، از نمونه‌های خانگی بهره بگیرند. تفاوت عمده این دو دسته از نمایشگرها، در طول عمر آنهاست. در حالی که عمر مفید یک نمایشگر خانگی حدود ۱۵ هزار ساعت کارکرد برآورد می‌شود، نمایشگرهای صنعتی ال‌جی قادر به ارائه کارکرد مطلوب تا ۶۰ هزار ساعت هستند.

«سعید رضایی»، مدیر نمایشگرهای تجاری دفتر ال جی در ایران، در مراسم گلدیران خبر داد که نمایشگرهای خانگی به شکل مفید باید بین ۸ الی ۱۲ ساعت روشن باشند درحالی که نمایشگرهای صنعتی توان روشن ماندن در ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته را دارند. از سوی دیگر نمایشگرهای خانگی را نمی‌توان به صورت عمودی نصب کرد، چرا که با گذشت ۶ ماه الی یک سال، LEDهای دستگاه دچار مشکل خواهند شد اما نمونه‌های صنعتی چنین مشکلی ندارند. 

رضایی همچنین خبر می‌دهد که نمایشگرهای خانگی توان پخش یک تصویر ثابت به مدت طولانی را ندارند. در صورتی که چنین استفاده‌ای از آنها شود، در گذشت زمان لکه‌های سیاه به جای تصویر ایجاد می‌شود و قابلیت‌های نمایشگر از بین می‌رود اما نمونه‌های صنعتی چنین مشکلی را برطرف کرده‌اند.

مدیر نمایشگرهای تجاری دفتر ال جی در ایران، خبر می‌دهد که در نمایشگرهای صنعتی این شرکت، از تکنولوژی IPS استفاده شده است، چرا که دقت رنگ در این فناوری بالاست و می‌تواند در برابر نور و گرما، عملکرد مطلوب‌تری را از خود نشان دهد. رضایی همچنین اشاره می‌کند که مصرف انرژی نمایشگرهای صنعتی ال‌جی کمتر از نمونه‌های دیگر است. 

تصویری از داخل برج مخابراتی سئول.

رضایی سپس ویدیو وال‌های ال جی را در یک ویدیو از برج مخابراتی سئول (N Seoul Tower) به نمایش کشید. انعطاف و تطبیق‌پذیری ویدیو وال‌های ال جی این اجازه را داده است تا محیط داخلی برج مخابراتی سئول، با نمایشگر پوشیده شود. 

شرکت گلدیران هم‌اکنون همین نمونه از ویدیو‌ وال‌هایی که در برج مخابراتی سئول به کار رفته‌اند را وارد ایران کرده که در پنل‌های ۴۹ الی ۵۵ اینچی در دسترس هستند. کیفیت تصویر این پنل‌ها Full HD است، روشنایی آنها به ۷۰۰ نیت می‌رسد و قادر هستند به شکل ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به کار مشغول باشند و کل یک محیط را در بر بگیرند.

گلدیران در این مراسم، ۹ پنل انعطاف‌پذیر را به صورت خمیده در کنار هم قرار داده بود تا قرار دادن آن در محیط‌های مختلف را به نمایش بگذارد. این در حالیست که محدودیتی در تعداد پنل‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند در کنار هم قرار دهند، وجود ندارد و در مرکز خرید بزرگ دبی، بیش از ۸۲۰ پنل ۵۵ اینچ ویدیو وال ال جی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا تصویری فراگیر را به بینندگان ارائه دهند.

 جدا از این ویدیو وال‌های صنعتی، گلدیران چندین نمونه دیگر از نمایشگرهای تجاری ال‌جی را نیز معرفی کرد. مدل‌های «فوق کشیده» (Ultra Stretch)، مناسب کسب‌وکارهایی که مایل هستند در ابعادی کشیده، تبلیغات خود را به نمایش بگذارند.

برخلاف نمایشگرهای خانگی که از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ استفاده می‌کنند، این نمایشگرهای کشیده به علت نوع ساختار، از نسبت تصویر ۵۸ به ۹ بهره می‌برند و در ابعاد ۸۶ اینچ، رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۶۰۰ پیکسل را به ارمغان می‌آورند. رضایی، مدیر نمایشگرهای تجاری دفتر ال جی در ایران می‌گوید که محدودیتی در نصب این نمایشگرها وجود ندارد و کسب‌وکار بر اساس میل خود می‌تواند آنها را به شکل عمودی یا افقی نصب کند. 

البته لازم به ذکر است که به دلیل نسبت تصویر خاص، باید محتوای مخصوص به همین نوع نمایشگرها روی آنها به تصویر کشیده شود و ال‌جی برای رفع این مورد، نرم‌افزاری را تهیه کرده که آن را نیز به خریدار ارائه می‌دهد.

دست کسب‌وکارها برای خلاقیت در نوع چینش نمایشگر‌ها باز است و می‌توانند بر اساس میل خود آنها در محیط‌های مختلف با چینش های جذاب قرار دهند.

 

این نمایشگر اولد، یک پنل ۵۵ اینچی دارد که با رزولوشن تمام اچ دی و قابلیت روشنایی تا ۴۰۰ نیت، برای محیط های داخلی طراحی شده است. حاشیه اطراف نمایشگر به ۲ میلیمتر می‌رسد و کسب‌وکارها می‌توانند آن را به سه شکل نصب کنند: همانطور که در این تصویر قابل مشاهده است، از سقف آویخته شود، روی دیوار جای بگیرد یا با استفاده از یک استند، روی زمین قرار گیرد.

نمایشگرهای صنعتی ال‌جی در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم هستند و این یکی از تفاوت‌های اصلی نمایشگرهای UHD صنعتی با نمونه‌های خانگی ال‌جی است. این نمایشگرها همچنین قابلیت کنترل شدن از طریق یک سرور خارجی از راه دور را دارند تا نیازی به مدیاپلیر داخلی نداشته باشند.

نمایشگرهای صنعتی ال جی حتی در صورت ساده‌ و ارزان ترین استفاده برای نمایش تبلیغات، یعنی نمایش یک محتوا از روی حافظه USB، قابلیت زمانبندی را ارائه می‌دهند.

در این مراسم، «بن هر» مدیر خاورمیانه محصولات Information Display ال‌جی نیز حضور داشت. بن هر از افزایش چشمگیر نمایشگرهای صنعتی در مکان‌های عمومی و تاثیر تعاملی آنها گفت و پیش‌بینی کرد که در ایران نیز در آینده‌ای نزدیک، بیش از پیش شاهد حضور اینگونه نمایشگرها باشیم. 

دکتر «حامد المعی» مدیریت دپارتمان فروش تجاری هلدینگ گلدیران نیز در این مراسم گفت:‌ «افتخار ماست که با محصولاتی متفاوت و مشاوره‌های متفاوتی که به مشتریان خود می‌دهیم بتوانیم خدمت‌رسانی متفاوتی را رقم بزنیم».

لازم به ذکر است در کنار رونمایی از این نمایشگرها، محصولاتی از جمله ویدیو وال‌های حرفه‌ای غول پیکر، نمایشگرهای فوق کشیده یا استرچ، ویدیو وال‌های نا‌متقارن، نمایشگرهای OLED با تصویر دوطرفه، وال‌پیپر کلاس تجاری، نمایشگرهای دیجیتال ساینج به همراه رابط کاربری webOS، نمایشگرهای هتلی بیمارستانی و IPTV ، نمایشگرهای Stand Alone، کیوسک‌های تاچ و راهکارهای نرم‌افزاری در شو روم دپارتمان فروش تجاری گلدیران به نمایش درآمد. 

گلدیران به عنوان قدیمی‌ترین همکار ال‌جی در ایران از زمان آغاز به کار این برند در کشورمان، از محصولات این شرکت با شرایطی ویژه پشتیبانی کرده و اکنون خبر می‌دهد که با دارا بودن دپارتمان خدمات مشتریان و تیم فنی و متخصص قدرتمند می‌تواند به راحتی و در هرکجای ایران خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه دهد. گلدیران همچنین در این همایش عنوان نمود که تمام تکنسین‌ها و کارشناسان این شرکت در دوره‌های تخصصی پشتیبانی از محصولات ال‌جی و ارائه خدمات به بهترین شکل به مشتریان، آموزش دیده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲ مهر ۱۳۹۶

    مثلا که چی بشه

مطالب پیشنهادی