ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ 3 تنها با برخی از شارژرهای بی سیم سازگار است

اپل در رویداد سخت افزاری سالیانه اش از یک شارژر بی سیم به نام «ایر پاور» رونمایی کرد که می تواند آیفون های 8، 8 پلاس، 10 و همچنین ایرپاد و اپل واچ سری 3 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

اپل در رویداد سخت افزاری سالیانه اش از یک شارژر بی سیم به نام «ایر پاور» رونمایی کرد که می تواند آیفون های 8، 8 پلاس، 10 و همچنین ایرپاد و اپل واچ سری 3 را شارژ کند. سوالی که در آن زمان بی پاسخ ماند این بود که آیا اپل واچ سری 3 و ایرپاد هم مانند آیفون های جدید از تکنولوژی شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کنند یا خیر.

وبلاگ ژاپنی «مک اوتاکارا» که در زمینه تحلیل و بررسی محصولات اپل فعالیت دارد، برای آزمایش این مساله اپل واچ سری 3 را با شارژرهای بی سیم مختلفی آزمایش کرده و دریافته که این ساعت هوشمند با برخی مدل ها از جمله شارژرهای دارای تائیدیه MFi سازگاری ندارد.

اپل واچ 3 حتی با شارژر «Belkin Boost Up» که اپل آنرا تبلیغ می کند سازگاری ندارد اما از طریق پاوربانک کمتر شناخته شده «Sharllen» شارژ می شود.

مک اوتاکارا ژاپنی به دلیل سازگاری و عدم سازگاری این ساعت هوشمند با برخی شارژرها پی نبرده و تاکید کرده که اپل واچ برای شارژ شدن باید به دقت روی پد شارژر قرار داده شود، در غیر این صورت شارژ نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی