ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل از یاقوت کبود واقعی در ساعت جدید خود استفاده کرده است؟ [تماشا کنید]

همان طور که می دانید کمپانی اپل به تازگی نسل جدید ساعت های هوشمند خود را به بازار معرفی کرده، و مدل های مختلف اپل واچ 3 را بسته به جنس، اندازه، رنگ و نسخه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

همان طور که می دانید کمپانی اپل به تازگی نسل جدید ساعت های هوشمند خود را به بازار معرفی کرده، و مدل های مختلف اپل واچ 3 را بسته به جنس، اندازه، رنگ و نسخه بین 329 تا 799 دلار به فروش می رساند.

اما ساعت مورد بحث نسخه ویژه ای تحت عنوان «Edition» نیز دارد که با برخورداری از بدنه سرامیکی و استفاده از یاقوت کبود به جای شیشه، قیمتی معادل 1300 دلار خواهد داشت که نسبت به مدل پایه، اختلاف زیادی را نشان می دهد.

در اپل واچ 1300 دلاری از سرامیک و یاقوت کبود استفاده شده است

اما آیا اپل واقعاً از یاقوت کبود در محصول جدید خود استفاده کرده است؟ «زَک نلسون» که کانال یوتوبی «JerryRigEverything» را اداره می کند، برای یافتن پاسخ به سؤال مذکور یک دستگاه اپل واچ 3 (نسخه 1300 دلاری) را به شکنجه گاه خود برده و در کنار یک ساعت مکانیکی «Tissot» (که از یاقوت کبود بهره برده و 300 دلار قیمت دارد) مورد تست مقاومت قرار داده است.

با توجه به تستی که در ویدیو مشاهده می کنید، به نظر می رسد که اپل از یاقوت کبود در محصول خود استفاده کرده اما، ماده به کار رفته ناخالصی هایی داشته و نسبت به یاقوت کبود موجود در ساعت Tissot زودتر دچار خراشیدگی می شود.

لازم به ذکر است که بعضی اوقات خراشیدگی های به وجود آمده در واقع روی پوشش ضد چربی قرار دارند که نلسون برای اطمینان از این امر، با فندک به نمایشگر اپل واچ حرارت می دهد که تأثیری نداشته (در صورت وجود خش روی پوشش، مواد مربوطه تبخیر شده و خطوط از بین می روند) و نشان می دهد خط و خش های موجود، روی «یاقوت کبود» به جا مانده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۴ مهر ۱۳۹۶

    این طرف با Unbox Therapy خیلی مرد هستن واقعا هرچیزی که به نظرشون صلاح باشه انجام میدن رشوه ای نیستن

    • emad.atf
      emad.atf | ۵ مهر ۱۳۹۶

      تو آنباکس تراپی ویدیوهای آیفون ۸ و آیفون ۷ قرمز فوق‌العاده بود ??

مطالب پیشنهادی