ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً دو آیفون دیگر با نمایشگر OLED توسعه خواهد داد

هنوز یک ماه مانده به آغاز پیش فروش آیفون 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی و قیمت 999 دلار، شایعات جدیدی منتشر شده که حاکی از توسعه دو مدل آیفون تازه با نمایشگر OLED بزرگ ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

هنوز یک ماه مانده به آغاز پیش فروش آیفون 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی و قیمت 999 دلار، شایعات جدیدی منتشر شده که حاکی از توسعه دو مدل آیفون تازه با نمایشگر OLED بزرگ تر توسط اپل هستند.

اپل سفارش نمایشگرهای 5.85 و 6.46 اینچی OLED را به سامسونگ داده است

به گزارش برخی تولیدکنندگان قطعات الکترونیک در کره جنوبی، اپل سفارش نمایشگرهای 5.85 و 6.46 اینچی جدیدی را به تنها تأمین کننده پنل های OLED خود (سامسونگ) داده که احتمالاً مربوط به مدل های جدیدی از آیفون خواهند بود. همچنین اخبار موجود به سفارش پنل های 5.28 اینچی OLED نیز اشاره دارند که البته اپل (احتمالاً به دلیل عدم کشش بازار برای مدلی کوچک تر از آیفون 10) سفارش مذکور را لغو کرده است.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، کمپانی ساکن کوپرتینو علاوه بر پنل های OLED، سفارش خرید پنل های 6 اینچی LCD را هم به «JDI» داده که در مقایسه با آیفون های 4.7 اینچی (آیفون 8) و 5.5 اینچی (آیفون 8 پلاس) امسال، افزایش قابل توجهی داشته است.

نمایشگر 6 اینچی JDI

در صورت صحت اخبار فوق، 2018 نخستین سالی خواهد بود که اپل در آن تنها از آیفون های بزرگ تر از 5 اینچ رونمایی خواهد کرد که با روند جدید بازار، و تمایل اکثر کاربران به استفاده از نمایشگرهای بزرگتر برای تماشای محتوای چندرسانه ای هم سو خواهد بود.

گفتنی است یکی دیگر از عوامل حرکت اپل به سمت صفحه نمایش های بزرگ، حضور رقبایی مانند سامسونگ با محصولاتی نظیر گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 (6.2 و 6.3 اینچی) بوده که نمایشگرهای بزرگتری نسبت به محصولات کنونی اپل دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • gops4 غلام نژاد
    gops4 غلام نژاد | ۴ مهر ۱۳۹۶

    لابد این یکی ۱۲۰۰ دلاره

مطالب پیشنهادی