ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر ساعت هوشمند لغو شده مایکروسافت منتشر شد

در حدود 3 الی 4 سال پیش مشخص شد که مایکروسافت به منظور همراه شدن با بازار رو به رشد ساعت های هوشمند، تصمیم به طراحی و ساخت اسمارت واچ خود گرفته است. حتی نمونه اولیه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

در حدود 3 الی 4 سال پیش مشخص شد که مایکروسافت به منظور همراه شدن با بازار رو به رشد ساعت های هوشمند، تصمیم به طراحی و ساخت اسمارت واچ خود گرفته است. حتی نمونه اولیه این محصول نیز در همان سال مشاهده شد و البته بعدها ردموندی ها تصمیم به لغو این پروژه گرفتند. حالا تصاویری منتشر شده که ساعت مذکور را نشان می دهند.

همان طور که در تصاویر مشخص است، این ساعت بسیار شبیه به اسمارت واچ اپل به نظر می رسد. البته لازم به ذکر است که اپل، ساعت خود را پس از تصمیم مایکروسافت مبنی بر ساخت اسمارت واچ معرفی نمود؛ لذا شباهت اپل واچ و محصول مایکروسافت عجیب به نظر می رسد.

بر اساس گزارشات مشخص شده که این پوشیدنی هوشمند از اتصال آهنربایی شارژر بهره می برده و دارای نمایشگر 1.5 اینچی و حافظه ذخیره سازی 6 گیگابایتی بوده. همچنین بند آن نیز قابل تعویض بوده است.

انتظار می رفت که ردموندی ها در سال 2015 از این محصول رونمایی کنند که البته هیچ گاه این اتفاق نیفتاد. البته به تازگی پتنتی توسط این شرکت ثبت شده که احتمال طراحی و ساخت یک پوشیدنی ماژولار جدید را افزایش می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی