ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حالا می توانید انتخاب کنید چه کسی در اینستاگرام برایتان کامنت بگذارد

همانطور که در خبرها خواندید شمار کاربران ماهانه اینستاگرام به ۸۰۰ میلیون نفر رسیده و ۵۰۰ میلیون نفر نیز به طور روزانه از آن استفاده می کنند. به همین مناسبت نیز قابلیت تازه ای به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۹

همانطور که در خبرها خواندید شمار کاربران ماهانه اینستاگرام به ۸۰۰ میلیون نفر رسیده و ۵۰۰ میلیون نفر نیز به طور روزانه از آن استفاده می کنند. به همین مناسبت نیز قابلیت تازه ای به این پلتفرم اضافه شده که جلوی انتشار اظهارنظر های آزاردهنده در آن را می گیرد.

ابزار جدید اینستاگرام بیشتر در مواردی به کار می آید که یک حساب کاربری عمومی داشته باشید و بخواهید نظرات مربوط به گروه خاصی از افراد از جمله دنبال کنندگان یا آنهایی که دنبال می کنید را محدود نمایید.

البته به لطف به روز رسانی جدید هم دارندگان حساب های عمومی و هم صاحبان حساب های کاربری خصوصی قادر خواهند بود که مانع از ثبت نظر افراد مد نظر خود در پست هایشان شوند.

فیلترهای جدید زبان های عربی، فرانسه، آلمانی و پرتغالی را پوشش می دهند

اینها در واقع بخشی از تلاش های ادامه دار اینستاگرام برای جلوگیری از انتشار نظرات آزار دهنده روی این پلتفرم هستند. گردانندگان این شبکه اجتماعی اعلام کرده اند که فیلترهای خودکار خود را به ابزار جدیدی مجهز کرده اند که زبان های عربی، فرانسه، آلمانی و پرتغالی را پوشش می دهند (در ابتدا این فیلترها صرفا از زبان انگلیسی پشتیبانی می کردند). این شرکت اعلام نموده که به لطف تکنولوژی های یادگیری ماشینی خود به تدریج فیلترهای مذکور را بهبود خواهد داد.

همچنین گفتنی است که اینستاگرام قابلیتی را که پیش تر برای کمک به بیماران روحی روانی ارائه کرده بود را در این نسخه به روز کرده؛ به لطف این به روز رسانی اگر در پلتفرم مذکور فردی را مشاهده کردید که در استریم های زنده درخواست کمک داشته باشد، دنبال کنندگان آن فرد می توانند به صورت ناشناس ویدیو را گزارش کنند تا اینستاگرام پیامی حاوی پیشنهاد کمک به آن فرد ارسال نماید. این طرح در ماه می سال جاری میلادی و صرفا برای پست های عادی کلید خورد حالا اما ویدیوهای لایو را نیز شامل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی