ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار بازی انگاره مشخص شد

مهدی بهرامی سرانجام تاریخ انتشار بازی آخر خود یعنی انگاره را مشخص کرد. مطابق با توییت او، این عنوان در تاریخ یک آبان پاییز جاری، از طریق استیم و سایر مارکت های دیجیتالی، برای ویندوز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۰

مهدی بهرامی سرانجام تاریخ انتشار بازی آخر خود یعنی انگاره را مشخص کرد. مطابق با توییت او، این عنوان در تاریخ یک آبان پاییز جاری، از طریق استیم و سایر مارکت های دیجیتالی، برای ویندوز و مک عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که احتمال انتشار نسخه IOS بازی نیز در آینده ای نزدیک وجود دارد.

این بازی بر پایه الگوهای معماری ایرانی - اسلامی طراحی شده و به تازگی، جوایز بهترین طراحی بازی و جایزه فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای را در ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران دریافت کرده است.

در نمایشگاه TGC 2017 نیز، این بازی موفق به دریافت جایزه بخش خلاقیت شد که کمکی 25 میلیونی را برای تکمیل ساخت این بازی برای مهدی بهرامی به ارمفان آورد.

به گفته مهدی بهرامی، تمرکز اصلی او برای نشر انگاره، روی بازار های جهانی است و از همین سو، این بازی ابتدا در مارکت های خارجی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که او به تنهایی، مراحل ثبت‌ نام، ارسال، ارائه بازی خود را انجام داده است.

در انگاره، شما به ترسیم و کامل کردن الگوهایی که بر اساس معماری ایرانی - اسلامی شکل گرفته اند، مشغول بوده و طراحی هنری چشم نواز و گیم پلی ساده و خلاقانه، از ویژگی های اصلی این بازی هستند.

نظر شما در رابطه با انتشار بازی های ایرانی در بازارهای خارجی چیست؟ تا چه حدی می توان از بازی، به عنوان بستری برای صادرات فرهنگی استفاده کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • زروان
    زروان | ۵ مهر ۱۳۹۶

    عالیه چون اینجوری باید استاندارداشونو بالاتر در نظر بگیرن وباعث پیشرفت بازی سازای ایرانی میشه

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۵ مهر ۱۳۹۶

    به امید موفقیتش

  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۵ مهر ۱۳۹۶

    خوبه که تو بازار های جهانی بفروشه و زمینه آشنایی خارجی ها با ایران باشه ولی اگه تو ایران می خواد بفروشه، دیگه قیمتش خیلی زیاد نباشه.

مطالب پیشنهادی