ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت آیفون 8 و 8 پلاس در بازار ایران کاهش یافت

با عرضه مدل‌های جدید آیفون، اشتیاق وصف ناپذیری در بین طرفدارن اپل برای خرید این محصولات بوجود می‌آید و واسطه‌ها از این شوق و نبود نمایندگان رسمی اپل در ایران سؤاستفاده کرده و قیمت‌های گزافی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۲

با عرضه مدل‌های جدید آیفون، اشتیاق وصف ناپذیری در بین طرفدارن اپل برای خرید این محصولات بوجود می‌آید و واسطه‌ها از این شوق و نبود نمایندگان رسمی اپل در ایران سؤاستفاده کرده و قیمت‌های گزافی برای فروش این محصول ارائه می‌کنند.

اما همانطور که هفته پیش مسئولین اشاره کرده بودند، با گذشت یک هفته و رسیدن موبایل‌های غیرقاچاق توسط نمایندگان دارای مجوز، این قیمت‌ها کاهش فراوانی نموده است. البته عدم خلاقیت اپل در توسعه و طراحی آیفون‌هایی که جدیداً وارد کشورمان شده‌اند، یکی از دلایلی است که امسال شاهد کاهش زودهنگام قیمت آیفون در بازار ایران هستیم، چراکه به نظر می‌رسد خریداران ایرانی نیز مانند سایر خریداران جهانی استقبال سردی از طراحی تکراری آیفون داشته‌اند و در انتظار آیفون ۱۰ هستند.

در لیست زیر با اشاره به قیمت‌های رسمی ارائه شده توسط اپل به مقایسه آنها با نرخ میانگین قیمت فعلی بازار می‌پردازیم، لازم به ذکر است که میانگین ارائه شده از طریق تماس با فروشندگان مختلف شرح تهران جمع آوری و محاسبه شده است.

جالب است بدانید که هفته قبل آیفون ۸ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، به قیمت ۶ میلیون تومان در بازار موجود بود و نسخه ۶۴ گیگابایتی این موبایل هم با مبلغی معادل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید.

از طرف دیگر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۸، قیمتی برابر ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشت و نسخه ۶۴ گیگابایتی این تلفن همراه با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رفت.

همانطور که پیش‌تر گفتیم دست واسطه‌ها قیمت‌های متفاوتی با بازار جهانی برای ایرانیان در مورد محصولات اپل رقم می‌زند که امیدواریم با عملی شدن طرح رجیستری موبایل و همچنین اقدمات مثبت اخیر در آسان‌سازی روند واردات موبایل، این تفاوت ها روزبه‌روز کمتر شده و کاربران بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری به خرید تلفن‌های همراه مورد نظر خود بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۶ مهر ۱۳۹۶

    پسر یاد دلار 1000 تومنی بخیر ، اگر اقتصاد نمیگیم پیشرفت میکرد حداقل ثبات داشت و پسرفت نمیکرد الان آیفون 8 256گیگ رو 850 هزارتومن میخریدیم ، اََََََ

  • aryan hasanzadeh
    aryan hasanzadeh | ۶ مهر ۱۳۹۶

    اگر مسولین ما یکم غیرت داشتن ٬ به جای اینکه این همه پول بدیم با دلار هزار تومنی میتونستیم با 800 تومن بهترین برچمداران رو بخریم
    ..... مسولین ما از شما سازندگی نمیخوایم... حداقل چیزایی که ساخته شدن رو خراب نکنید

  • amiirhosein
    amiirhosein | ۵ مهر ۱۳۹۶

    سامسونگ نمایندگی داره پرچمدارش همون اول با قیمت سه و نیم ملیون میاد تو بازار استقبالی ازش نمیکنین بعد اپل که نمایندگی نداره یک ملیونم با قیمتش فرق داررو میخرین چون کلاس داره؟
    ایول بابا

    • star golden
      star golden | ۶ مهر ۱۳۹۶

      چون نوت هشت الکی گرون هیچی نداره فقط پول برنده

      • فردین
        فردین | ۶ مهر ۱۳۹۶

        قبول دارم که سامسونگ یه مقداری پول برندشو می گیرهه ولی نوت ۸ هیچی نداره!!؟
        آیفون آیا پول برندشو نمی گیره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی