ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن مختص سرویس Battle.net برای موبایل منتشر شد

بلیزارد یکی از محبوب ترین شرکت های بازیسازی جهان بوده و روزانه بازیکن های زیادی برای تجربه عناوین معروفی همانند اووراچ یا دستینی 2 به سرویس بازی های آنلاین آن ها یعنی Battle.net سر می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

بلیزارد یکی از محبوب ترین شرکت های بازیسازی جهان بوده و روزانه بازیکن های زیادی برای تجربه عناوین معروفی همانند اووراچ یا دستینی 2 به سرویس بازی های آنلاین آن ها یعنی Battle.net سر می زنند. اکنون به نظر می رسد این کمپانی از عرضه اپلیکیشن های کمکی مختلف خسته شده و تصمیم گرفته یک اپ واحد برای سرویسش عرضه کند.

بعد از انتظارات فراوان سرانجام ساعاتی پیش خالق سری وارکرفت و استارکرفت، اپلیکیشن مختص سرویس خود را به نام Blizzard Battle.net برای تلفن های هوشمند منتشر نمود. با این اپ می توانید با بقیه کاربران به گفت و گو نشسته، بازی ها یا آیتم های جدیدی خریداری کرده و کسانی که می خواهید را به لیست دوستان تان اضافه کنید.

ابتدا اپلیکیشن استیم و حالا بتل.نت. احتمالا قدم بعدی عرضه اپ مخصوص برای سرویس بازی های الکترونیک آرتز، ناشر فیفا و بتلفیلد، یعنی «اوریجین» باشد.

دانستن اینکه دوستان تان چه بازی هایی انجام می دهند هم از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Battle.net به شمار می رود. بد نیست بدانید این ششمین اپ انتشار یافته توسط بلیزارد است که تعداد زیادی از آن ها مربوط به برنامه های کمکی [App Companion] بازی های معروف هستند.

حالا و با Battle.net به نظر می رسد این شرکت دیگر برنامه های کمکی جدیدی برای عناوینش عرضه نکرده و کارهایی از قبیل چک کردن پروفایل یا چت با دوستان با همین اپ Battle.net انجام خواهد شد. این اپلیکیشن را هم اکنون می توانید برای سیستم عامل های iOS و اندروید دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • p sohrab
    p sohrab | ۸ مهر ۱۳۹۶

    اگه فردا پسفردا اینم فیلتر نکردن حالا ببین...
    همین فردا میگن بازی های شیطان پرستانه معرفی میکنن میزنن فیلترش میکنن?

مطالب پیشنهادی