ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

عجیب ترین و خاص ترین خودروهای eBay

سایت خرید و فروش eBay سرشار ازخودروهای فروشی بدرد نخور و بی مصرف است؛ اما بعضی اوقات در این بین مواردی عجیب و جواهراتی گران بها یافت می شوند؛ خودروهایی خاص و کلکسیونی که مشابه ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

سایت خرید و فروش eBay سرشار ازخودروهای فروشی بدرد نخور و بی مصرف است؛ اما بعضی اوقات در این بین مواردی عجیب و جواهراتی گران بها یافت می شوند؛ خودروهایی خاص و کلکسیونی که مشابه آن ها کمتر دیده می شود. در ادامه به معرفی تعدادی از این خودرو های خاص خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید:

بت مبیل

این خودرو، بت مبیل اصلی استفاده شده در فیلم بت من نبوده و صرفاً یک رپلیکا (نمونه مشابه سازی شده) است.

جالب اینجاست که فروشنده اش ادعا می کند سلاح های قرار گرفته روی خودرو به خوبی کار می کنند!

ظاهراً مشکلی هم از بابت غیر قانونی بودن تردد در خیابان ندارد. اگر تمام عمرتان رویای تصاحب یک بت مبیل را در ذهن پرورانده اید این بهترین فرصت برای تبدیل آن به واقعیت است.

تراداین گورکا

این هیولای غول پیکر تراداین گورکا نام دارد و تنها دو نمونه از آن ساخته شده است. تراداین بر پایه فورد F550 XL 2012 توسعه یافته و قدرتش از موتور 6.7 لیتری V8 نشأت می گیرد.

بدنه این هیولای کانادایی توان مقاومت در برابر صدمات ناشی از موشک های بالستیک و گلوله های ضد زره کالیبر 50 را دارد.

پس اگر در فکر آماده شدن برای آخرالزمانی قریب الوقوع هستید، 699,900 دلار برای خرید این خودرو کنار بزارید.

‎لامبورگینی کنتاش LP400 نسخه Periscopo

Periscopo یکی از سری های اولیه مدل کنتاش بود که از سنت آگاتا خارج شد و از تایر های بزرگ، باله عقب عظیم و گلگیر های حجیم نسخه های بعدی کنتاش بی بهره بود.

برخی چندان با استایل Persicopo کنار نمی آیند؛ اما بسیاری آن را قابل ستایش می دانند. این خودرو با قیمت 1.095 میلیون دلار برای فروش در سایت eBay قرار دارد.

پژو 205 WRC

کسانی که از رالی گروه B شناخت دارند قطعاً این خودرو را می شناسند. تنها 200 دستگاه از این هاچبک افسانه ای ساخته شد که همین امر آن را به خودرویی کمیاب بدل می کند.

تولید محدود این 205 توربو قیمتی باور نکردنی را برای آن ایجاد کرده و به همین جهت فروشنده این خودرو در ازای فروش آن مبلغ 285,000 دلار را درخواست می کند.

ب ام و سری 7 آقای رپر

طبق گفته های فروشنده، این سری 7 همان خودرویی است که توپاک شکور، رپر افسانه ای آمریکایی، در آن به ضرب گلوله به قتل رسید. از آن واقعه تا کنون نزدیک به 19 سال می گذرد، طی این مدت خودرو کاملاً بازسازی شده و به حالت اولیه برگشته است. مالک این خودرو رقم 1.5 میلیون دلار را برای فروش این سری 7 در نظر گرفته.

ون اسکوبی دو

تبدیل این فورد اکونولاین 1963 به ماشین شگفت انگیز کارتون محبوب اسکوبی دو، نزدیک به 2 سال زمان برد. نتیجه کار به قدری خوب شده که هر دوستدار اسکوبی دویی را به شدت ذوق زده می کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این ون عجیب 35,000 دلار است.

فراری 599 GTB با گیربکس دستی

گیربکس دستی این فراری 599 GTB قرمز رنگ باعث بانی قیمت گزاف 660,000 دلاری در نظر گرفته شده برای آن است. در توضیحات این خودرو عنوان شده که تنها 30 دستگاه از مدل 599 با گیربکس دستی به تولید رسیده که البته از درستی این آمار نمی توان اطمینان حاصل کرد. اما می توان مطمئن بود این نسخه از 599 خودرویی به شدت کمیاب و آخرین فراری با گیربکس دستی و پیشرانه V12 محسوب می شود و به همین جهت از ارزش والایی برخوردار است.

میباخ 57 ارزان و سالم

میباخ 57 در زمان عرضه دارای حداقل قیمتی برابر با 300,00 دلار بود. اکنون پس از حدود 13 سال از زمان عرضه تعداد قابل توجهی از این خودرو ها برای فروش یافت می شوند. اما نکته جالب، قیمت شوکه کننده این میباخ است.

رقم درخواستی در نظر گرفته شده برای فروش این خودروی فوق لوکس معادل 48,888 دلار بوده که حتی از قیمت پایه یک دستگاه E کلاس جدید هم کمتر است.

Fierari F50 1995

گاهی وقت ها نمی توانید چشمانتان اعتماد کند. این هم یکی از آن وقت هاست. این خودروی کوچک و قرمز رنگ در تلاش است تا خودش را جای فراری F50 جا بزند؛ اما در باطن این رپلیکا تنها یک دستگاه پنتیاک Fiero نهفته است. رپلیکاهای بدتر از این بسیار زیادند اما موردی که فراری نبودن آن را به راحتی افشا می کند قیمت بسیار پایین آن است. فروشنده قیمت 34,000 دلاری را برای این پنتیاک فراری نما در نظر گرفته است.

پورشه 911R 2016

نسخه R پورشه 911، همه فن حریف ترین خودروی خیابانی این کمپانی آلمانی است.

برخلاف نسخه GT3 RS این خودرو ساخته شده تا نهایت لذت را در جاده ها برای صاحبش به ارمغان بیاورد. اما تعداد بسیار محدود تولید شده از آن رقمی فضایی را برای این نسخه از 911 سبب شده. قیمت نمونه پایه این خودرو 600,00 دلار و قیمتی که فروشنده برای این نمونه زرد رنگ در نظر گرفته 799,980 هزار دلار است.

همین مورد نشان می دهد که پدیده "دلالی" تنها مختص به کشور ما نیست و در اقتصاد کشورهای پیشرفته نیز هر از چند گاهی زمینه لازم برای ایجاد بازار سیاه و سود بردن واسطه ها ایجاد می شود که نمونه آن در مورد خودروهای خاص و کلکسیونی به کررات اتفاق می افتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • dj
    dj | ۷ مهر ۱۳۹۶

    پژو اخمدی نجات نبود توشن چرا؟

  • Ali.T
    Ali.T | ۷ مهر ۱۳۹۶

    آخه اون بنده خدا که میباخ رو ۵۰ دلار فروخته کجا دلالی کرده??

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۶ مهر ۱۳۹۶

    من بودم میباخ میخریدم والا هیچی کم نداره خودروی فوق لوکسیه ادم عشق میکنه باهاش قیمتشم واقعا محشره

  • POYA
    POYA | ۶ مهر ۱۳۹۶

    "پدیده "دلالی" تنها مختص به کشور ما نیست و در اقتصاد کشورهای پیشرفته نیز هر از چند گاهی زمینه لازم برای ایجاد بازار سیاه و سود بردن واسطه ها ایجاد می شود:"
    موضوع اینه که اینجا همه چی دلالیه .

  • محمدی
    محمدی | ۶ مهر ۱۳۹۶

    ماشین دومیه چیز بدرد بخوری بود

مطالب پیشنهادی