ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا خانواده گوگل پیکسل 2، عضو سومی به نام Ultra Pixel دارد؟

در قیاس با مدل های سال گذشته، موبایل های خانواده گوگل پیکسل 2 بسیار عجیب به نظر می رسند. مدل کوچکتر پیکسل 2 در واقع همان مدل سال پیش است که حالا اندکی از منظر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

در قیاس با مدل های سال گذشته، موبایل های خانواده گوگل پیکسل 2 بسیار عجیب به نظر می رسند. مدل کوچکتر پیکسل 2 در واقع همان مدل سال پیش است که حالا اندکی از منظر مشخصات داخلی ارتقا یافته و و از طرف دیگر، پیکسل 2 اکس ال موبایلی با تفاوت های فراوان نسبت به مدل استاندارد خواهد بود که به طراحی کم حاشیه نمایشگر روی آورده است.

اما موضوع زمانی عجیب تر می شود که بدانید به تازگی شایعاتی مبنی بر توسعه عضو سومی در خانواده پیکسل با نام رمز Muskie به گوش می رسد که هنوز نمی توان از صحت آن اطمینان داشت. اخیراً ویدیویی در کانال «Mrwhosetheboss» یوتوب منتشر شده که صحبت هایی درباره این موبایل سوم، تحت عنوان «Ultra Pixel» به میان می آورد.

در این ویدیو، تصاویر و ویدیوهای کوتاهی درباره Ultra Pixel مشاهده می کنیم که حداقل از منظر ظاهری، یک پرچمدار تمام عیار برای سال 2018 به نظر می رسد؛ نسبت ابعاد به موبایل های اخیر سامسونگ و ال جی نزدیک تر شده و در کنار نمایشگر، حاشیه بسیار ناچیزی دیده می شود.

افشاگران می گویند که علاوه بر ماژول دوربین دوگانه، باید منتظر «نوعی جدید از اسکنرهای اثر انگشت» نیز در این موبایل باشیم که ممکن است به تعبیه این سنسور در داخل نمایشگر اشاره داشته باشد. در بخشی دیگر از ویدیو عبارت «آینده اندروید روان است» به چشم می خورد که احتمالاً به سیستم ناوبری از طریق ژست های حرکتی اشاره دارد؛ درست شبیه به آیفون X اپل.

در هر صورت، هنوز برای اعتماد به این خبر اندکی زود است و قطعاً باید با عینک تردید به آن نگاه کرد. پیش از هرچیز، حداقل از منظر طراحی، این موبایل تفاوتی با آنچه درباره پیکسل 2 اکس ال شنیده ایم ندارد و آن موبایل هم اسمارت فونی بلند قامت با حاشیه اندک نمایشگر خواهد بود. گفتنی است که تا مراسم معارفه پیکسل های جدید، کمتر از یک هفته باقی مانده و لازم نیست تا روشن شدن ماجرا، زمان زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۷ مهر ۱۳۹۶

    خانواده محترم گوگل پیکسل همینجوری بعدیک سال هنوز3تا4تومن قیمت دارن وای به حال عضوجدید.....افتادم یادخانواده محترم رجبی?

  • u kh
    u kh | ۷ مهر ۱۳۹۶

    u ultra

مطالب پیشنهادی