ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل Honor 7X با نمایشگر 5.93 اینچی و دوربین دوگانه بزودی معرفی می شود

آنر، برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی اخیراً دعوت نامه های رویدادی در تاریخ 11 اکتبر را برای اصحاب رسانه ارسال کرده و قصد دارد یک هفته پیش از رونمایی گوگل از موبایل های خانواده پیکسل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

آنر، برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی اخیراً دعوت نامه های رویدادی در تاریخ 11 اکتبر را برای اصحاب رسانه ارسال کرده و قصد دارد یک هفته پیش از رونمایی گوگل از موبایل های خانواده پیکسل و 5 روز پیش از معرفی رسمی اعضای جدید سری Mate هوآوی، از اسمارت فون تازه اش پرده بردارد.

با این همه، موبایل Honor 7X که ماه آتی میلادی معرفی می شود، به هیچ وجه وارد رقابت با پرچمداران گوگل و هوآوی نشده و در واقع، دستگاهی میان رده است. Honor 7X ابتدا در کشور چین عرضه می شود، اما قطعاً به مرور زمان راه خود را به بازار اقصی نقاط جهان نیز باز خواهد کرد.

گفته می شود این میان رده خوش منظر، 270 دلار قیمت دارد که البته برای مدل مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم، به 315 دلار می رسد. تا امروز، اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه در دسترس نبود اما حالا می دانیم باید منتظر موبایلی با نمایشگر 5.93 اینچی باشیم که رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد و دوربین دوگانه آن نیز، به دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

چیپست هشت هسته ای کایرین 659 با فرکانس کاری 2.36 گیگاهرتز، در نقش قلب تپنده Honor 7X ظاهر می رود و از دیگر مشخصات می توان به 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3240 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ضمناً هنوز صحبتی درباره ورژن اندروید این اسمارت فون به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ɯɐɥpı
    ɯɐɥpı | ۷ مهر ۱۳۹۶

    بازم mali t 830 mp2?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی