ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر سینماتیک جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد [تماشا کنید]

کمپانی یوبی سافت به تازگی تریلر سینماتیک جدیدی را از عنوان اکشن ماجراجویی جدید خود یعنی Assassin’s Creed Origins منتشر کرده است. در این تریلر، چشم اندازی از محیط مصر باستان که در آخرین نسخه سری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

کمپانی یوبی سافت به تازگی تریلر سینماتیک جدیدی را از عنوان اکشن ماجراجویی جدید خود یعنی Assassin’s Creed Origins منتشر کرده است. در این تریلر، چشم اندازی از محیط مصر باستان که در آخرین نسخه سری اساسینز کرید به آن سر خواهیم زد، به نمایش در آمده است.

در طول این تریلر، تمام موجودات زنده و آثار باستانی واقع در محیط مصر، به شن تبدیل شده و بایک که در این بازی، در نقش او قرار خواهیم گرفت، از این اتفاق جان سالم به در می برد.

همچنین چندی پیش یوبی سافت خبر از عرضه یک بروزرسانی رایگان برای این بازی در روز انتشار آن را داده بود. طی این آپدیت که نام آن «حالت اکتشاف» است، به مناطق مختلف مصر باستان مانند بندر اسکندریه، شهر ممفیس، رود نیل، فلات گیزا و در نهایت صحرا های شن مصر باستان، بدون هیچ محدودیت خاصی سر خواهید زد.

در این حالت، دشمنی مزاحم بازدید شما نشده و راهنمای تور مخصوصی برای افزایش اطلاعات شما در مورد بناهای تاریخی وجود دارد. به گفته یوبی سافت، Assassin’s Creed Origins مراحل نهایی ساخت خود را طی کرده و همانند چیزی که پیش از این اعلام شده بود، در تاریخ 5 آبان به پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا صادقی
    رضا صادقی | ۹ مهر ۱۳۹۶

    فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی