ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سرعت گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس؛ کدام پرچمدار پیروز می شود؟

گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس جزو گران قیمت ترین و بهترین موبایل هایی هستند که می توانید همین حالا خریداری کنید. در حالی که طی سال های اخیر، تست های سرعت به صورت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس جزو گران قیمت ترین و بهترین موبایل هایی هستند که می توانید همین حالا خریداری کنید. در حالی که طی سال های اخیر، تست های سرعت به صورت معمول با پیروزی دیوایس های اپل همراه بوده است، به نظر می رسد سامسونگ بالاخره توانسته در سال 2017 به پای همتای ساکن کوپرتینو خود برسد و بنابر ویدیویی محبوب در کانال یوتوبی PhoneBuff، آیفون 8 برخلاف مدل های قبلی این خانواده، تجربه کاربری به مراتب روان تری نسبت به هر موبایل اندرویدی دیگری ارائه نمی دهد.

در این ویدیو، گلکسی نوت 8 با فاصله ای 6 ثانیه ای موبایل تازه اپل را شکست می دهد و می تواند 16 اپلیکیشن از دسته بندی های گوناگون را در زمانی دو دقیقه و 1 ثانیه ای به اجرا در بیاورد. از سوی دیگر، اجرای همین اپلیکیشن ها برای آیفون 8 پلاس تقریباً دو دقیقه و هشت ثانیه زمان می برد.

گلکسی نوت 8 این تست را با عملکردی نه چندان قابل قبول آغاز می کند و خیلی زود 3 ثانیه از آیفون 8 پلاس عقب می افتد اما در دور دوم، عملکرد دستگاه تا 10 ثانیه بهبود می یابد و در نهایت پیش از آیفون، تست را به پایان می رساند. نتیجه این ویدیو را احتمالاً می توان با میزان حافظه رم 6 گیگابایتی نوت 8 توضیح داد که دو برابر از رم 3 گیگابایتی آیفون 8 پلاس بیشتر است. بنابراین گرچه اپلیکیشن ها به نظر روی iOS اپتیمایز تر هستند، اما گلکسی نوت 8 توانایی بیشتری در مولتی تسکینگ از خود به جای می گذارد.

نتیجه این بررسی ویدیویی نشان می دهد که گلکسی نوت 8 به صورت روزانه و در دنیای واقعی، عملکردی روان تر از خود به نمایش خواهد گذاشت اما تفاوت چند ثانیه ای در اجرای اپلیکیشن ها، نکته ای نیست که خاطر کاربران معمولی را آزار دهد. در حالی که دو موبایل از اکوسیستم هایی کاملاً متفاوت هستند، مقایسه آنها روی کاغذ بسیار دشوار است و تست هایی از این دست، می توانند بنچمارک خوبی برای اتکاپذیری دیوایس ها باشند و نوت 8 حالا محصولی با ثبات تر نسبت به آیفون 8 پلاس به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (75 مورد)
  • onev
    onev | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    اين قياس كاملا مع الفارغ هستش .
    زماني ميشه قياس رو انجام داد كه حداقل هر دو يك سيستم عامل {ون نحوه و الگوريتم برخوردشو ن با سخت افزار متفاوته ) و با شرايط سخت افزاري نسبتا مشابه حداقل در تعداد هسته و سرعت سي پي يو - مقدار رم و جي پي يو يكسان باشند . همچنين نرم افزارها هم مشابه تست بشن .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی