ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تغییر استراتژی هوندا برای اروپا؛ تمام محصولات هیبریدی و الکتریکی می شوند

کانسپت الکتریکی اوربان در سال 2019 راهی جاده های اروپا خواهد شد و خودروی هیبریدی سی آر وی فروش خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد. علاوه بر فولکس واگن یکی دیگر از خودروسازانی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

کانسپت الکتریکی اوربان در سال 2019 راهی جاده های اروپا خواهد شد و خودروی هیبریدی سی آر وی فروش خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد.

علاوه بر فولکس واگن یکی دیگر از خودروسازانی که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال از برنامه های آینده خود در حوزه خودروهای الکتریکی پرده برداشت هوندا بود.

این شرکت عنوان کرد که از امروز تمامی خودروهایی که به منظور فروش در بازار اروپا تولید می شوند الکتریکی بوده یا به نحوی از نیروی الکتریکی استفاده خواهند کرد.
تاکاهیرو هاچیکو رئیس و مدیر عامل شرکت هوندا در کنفرانس مطبوعاتی که امروز برگزار شد در این باره بیان کرد که در اروپا سرعت حرکت و استفاده از خودروهای الکتریکی از سایر نقاط بیشتر بوده و ما نیز تلاش می کنیم که از این قافله عقب نمانیم.


هوندا معتقد است که با توجه به فروش و محبوبیت بالای خودروهای دوستدار محیط زیست در اروپا، این قاره علاقه خاصی به خودروهای هیبریدی و الکتریکی دارد.

به همین دلیل قصد دارد که در دو سوم خودروهای جدیدی که تا پایان سال 2019 در این قاره به فروش می رسید از تکنولوژی های الکتریکی استفاده کند.

این شرکت همچنین قصد دارد که این برنامه را تا پایان سال 2030 به صورت سراسری در تمام جهان پیاده سازی کند. با توجه به جاه طلبی های روز افزونی که از هوندا در مورد قاره اروپا دیده می شود جای تعجب ندارد که این برند خودروسازی ژاپنی تصمیم گرفته است تا کانسپت الکتریکی اوربان را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی کند.
در جلسه معرفی این کانسپت هاچیکو اعلام کرد که دسترسی به این طرح مفهومی دور از انتظار نبوده و خودروی الکتریکی اوربان در حدود دو سال دیگر در خط تولید قرار گرفته و راهی جاده های اروپا خواهد شد.
هرچند که هنوز اطلاعات جامعی از این کانسپت الکتریکی در دسترس نیست اما گفته می شود که این هاچ بک جمع و جور شهری علیرغم ظاهر سنتی برای تامین انرژی الکتریکی خود به نیرو های تجدید پذیر تکیه کرده است.


علاوه بر این کانسپت در غرفه هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت نمونه اولیه نسخه هیبریدی خودروی CR-V نیز قرار داشت.

در این خودرو دیزلی_الکتریکی از نیروی محرکه ای استفاده می شود که از دو موتور مجزای دیزلی و الکتریکی تامین می شود.

علاوه بر این، سی آر وی هیبریدی به سیستم انتقال قدرت کوچک تک دنده ای نیز مجهز است، این سیستم نیروی گشتاور را بی وقفه و بدون کاهش قدرت به چرخ ها منتقل می کند.
شنیده ها حاکی از آن است که نسخه نهایی این کراس اوور جمع و جور در سال آینده راهی جاده های اروپا خواهد شد. احتمالا نسخه هیبریدی این خودرو جایگزین نسخه های دیزلی آن در این قاره می شود.
نسخه دیزلی این خودرو یکی از محبوب ترین کراس اووهای شناخته شده جهان به خصوص در ایالات متحده است.

چرا که علاوه بر مجهز بودن CR-V دیزلی به امکانات و تجهیزات ایمنی فوق العاده، مصرف سوخت کم و آلایندگی اندکی نیز به همراه دارد.


بر اساس گفته های فیلیپ راس، معاون ارشد هوندا موتور، در سال 2018 نسخه الکتریکی این وسیله نقلیه اولین مدل هیبریدی فروخته شده این شرکت در اروپا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nexaen
    nexaen | ۹ مهر ۱۳۹۶

    URBAN نوشته میشه ولی اربن (Erban) خونده میشه - به معنی "شهری"

مطالب پیشنهادی