ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نینتندو به دنبال احیای Super Mario Run؛ آپدیت بزرگی برای بازی منتشر شد

اولین حضور ماریو روی اسمارت فون ها آنگونه که انتظار داشتیم حماسی نبود. با وجود ویژگی های مثبت گیم پلی و گرافیک، سیاست های اشتباه ژاپنی ها باعث شد تا ساخته آن ها همانند پیشبینی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

اولین حضور ماریو روی اسمارت فون ها آنگونه که انتظار داشتیم حماسی نبود. با وجود ویژگی های مثبت گیم پلی و گرافیک، سیاست های اشتباه ژاپنی ها باعث شد تا ساخته آن ها همانند پیشبینی ها ظاهر نشود؛ Super Mario Run [بررسی دیجیاتو] به واسطه قیمت گذاری عجیب و محتویات کم در زمان عرضه خیلی ها را نا امید کرد.

اما به نظر می رسد که نینتندو از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و خواهان احیای یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای بازی روی موبایل است؛ نه تنها تا 12 اکتبر (20 مهر) بازیکن ها می توانند ماریو ران را با نصف قیمت یعنی 4.99 دلار خریداری کنند بلکه در چند روز گذشته شاهد انتشار آپدیتی بودیم که ویژگی های زیادی را به بازی اضافه می کرد.

super-mario-run-2-w600

با این بروزرسانی، حالت گیم پلی جدیدی تحت عنوان Remix 10 به ماریو ران اضافه شده که در آن بازیکن ها می توانند طی مسیرهای کوتاهی به انجام بازی بپردازند و امتیاز کسب کنند. قابلیت بازی با پرنسس Daisy و توانایی گوش دادن به موسیقی هنگام بازی کردن هم از دیگر ویژگی های جدیدترین آپدیت این عنوان به شمار می روند.

البته شاید هیچکدام از این محتویات را نتوانیم به بزرگی جهان جدید ماریو ران بنامیم. بخش کمپین ماریو ران تشکیل شده از چند جهان مختلف بود و اکنون بازیکن ها می توانند به این قسمت برگشته و دوباره به ماجراجویی با ماریو بپردازند. اگر تاکنون ماریو ران را تجربه نکرده اید، الان زمان مناسبی است تا کنترل این شخصیت را روی موبایل ها به دست بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عرفان شمائلی
    عرفان شمائلی | ۹ مهر ۱۳۹۶

    یه چیزش نا امیدم کرد اونم سیستم خریدش بود.این افتضاحه که ۴۰۰۰۰ تومن میدی یه بازی میگیری روی آیپد ولی نتونی روی اندروید ازش استفاده کنی

  • darksider
    darksider | ۹ مهر ۱۳۹۶

    گیم پلی این بازی اصلا خوب نیست و بازی به جای تفننی و سرگرم کننده بودن بیشتر سخته تا سرگرم کننده

  • hosss021
    hosss021 | ۹ مهر ۱۳۹۶

    برای بازی نیاز ب قندکن داره که اصلا ارزش خرید برای ما ایرانی ها رو نداره

مطالب پیشنهادی