ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین ماه سال برای گیمرها؛ همه بازی های مهمی که این ماه عرضه می شوند

با شروع فصل پاییز، تب عرضه بازی های ویدیویی، بیش از هر زمان دیگری بالا می رود. این فصل زیبا، همیشه زمانی برای عرضه بازی های بزرگ و موفق بوده است. تمام کمپانی های بزرگ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

با شروع فصل پاییز، تب عرضه بازی های ویدیویی، بیش از هر زمان دیگری بالا می رود. این فصل زیبا، همیشه زمانی برای عرضه بازی های بزرگ و موفق بوده است. تمام کمپانی های بزرگ بازی سازی، عناوین پر هزینه و عظیم خود را معمولاً طی این فصل روی  کنسول ها و پی سی عرضه می کنند.

حال و در ادامه، نگاهی به بازی هایی که طی ماه اکتبر میلادی عرضه می شوند، خواهیم داشت.

11 مهر:

فورتزا موتوراسپرت 7، یکی از عناوینی که روی ایکس باکس وان ایکس نمایش خیره کننده ای داشت

قسمت هفتم فورزا موتور اسپرت 7 سرانجام به پلتفرم های ویندوز و ایکس باکس وان مایکروسافت خواهد آمد. این کمپانی آمریکایی، مانور زیادی روی توانایی های فنی این بازی روی کنسول میان نسلی خود یعنی ایکس باکس وان ایکس داده است. لازم به ذکر است که هفتمین قسمت سری فورزا موتور اسپرت، تا کنون با واکنش فوق العاده ای از سوی منتقدان مواجه شده است.

13 مهر:

قسمت جدید سری دراگون دگما با نام کامل Dragon’s Dogma: Dark Arisen، چند روز دیگر منتشر خواهد شد. منتقدان تا کنون واکنش مثبتی نسبت به بازی نشان داده اند و طبق گفته آن ها، این عنوان، حتی تجربه بهتر و بدون اشکال تری نسبت به نسخه قبلی خود را به هواداران ارائه خواهد داد.

18 مهر:

در این تاریخ، سرانجام نوبت به عرضه یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال می رسد. Middle-earth: Shadow of War در 18 مهر ماه با دنیای بزرگ نسبت به نسخه قبلی، نبرد های عظیم تر و بهبود های اساسی در سیستم نمسیس معروف خود، به پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد آمد.

21 مهر:

بازی The Evil Within 2 که یک دنباله داستانی برای قسمت اول این سری با همین نام محسوب می شود، بزودی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

قسمت اول بازی به کارگردانی شینجی میکامی، دل خیل عظیمی از هوادران بازی های ترسناک را بدست آورد. البته بازی مشکلات زیادی در بخش فنی داشت تا از کیفیت نسخه نهایی بازی کاسته شود. به گفته سازندگان قسمت دوم، جدا از وسعت بیشتر بخش های گیم پلی و داستانی بازی، در این قسمت دیگر خبری از مشکلات فنی نخواهد بود.

25 مهر:

گرن توریسمو اسپورت، اولین نسخه از این سری روی کنسول پلی استیشن 4 محسوب می شود. قسمت قبلی این فرانچایز در سال 2013 میلادی و در اواخر عمر نسل هفتم، برای پلی استیشن 3 عرضه شد. باید منتظر ماند و دید که آیا سونی با این بازی، تا چه حدی قادر با رقابت با سری فورزا موتور اسپورت و مایکروسافت خواهد بود

2 آبان:

در این تاریخ سرانجام قسمت دوم سری دستینی سرانجام برای پی سی عرضه خواهد شد. برخلاف قسمت قبلی این سری که تنها در انحصار پلتفرم های کنسولی قرار گرفت، سازنده بازی یعنی استودیو بانجی، حساب زیادی روی نسخه پی سی این بازی باز کرده است.

مدتی پیش این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. واکنش ها نسبت به دستینی 2، از قسمت اول این سری مثبت تر بودند. به نظر می رسد که بانجی و اکتیویژن در حال طی کردن مسیر درستی برای جا انداختن سری بازی جدید خود بین هوادران بازی های آنلاین هستند.

5 آبان:

5 آبان، روز بزرگی برای طرفداران بازی های ویدیویی محسوب می شود. آخرین قسمت از سری اساسینز کرید با نام Assassin’s Creed: Origins در این روز برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

قرار است تا با اضافه شدن المان های نقش آفرینی و تغییرات گسترده در نحوه داستان سرایی بازی، این سری با قسمت جدید خود که در اواخر ماه اکتبر میلادی عرضه می شود، جان دوباره ای بگیرد.

در همین روز، یکی دیگر از مهم ترین انحصاری های کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بازی Super Mario Odyssey که یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال 2017 میلادی محسوب می شود، در 5 آبان ماه به سوییچ خواهد آمد.

با توجه به آن چیزی که در تریلرهای منتشر شده از بازی مشخص است، با دنیای عجیب و جالبی برای اکتشاف در این بازی رو برو خواهیم بود و نینتندو، با استفاده از المان های بازی های دنیای باز،  مکانیک های جدید و جذابی را با توجه به استانداردهای خودش و پتانسیل شخصیت ماریو، در این بازی خلق کرده است.

سرانجام، بازی جدید کمپانی بتسدا یعنی Wolfenstein II: The New Colossus، در همین روز برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که یک نسخه برای کنسول نینتندو سوییچ این بازی نیز در نظر گرفته شده که در سال 2018  غرضه می شود.

عنوان Wolfenstein II: The New Colossus، ادامه داستان شخصیت معروف سری ولفنشتاین یعنی William J. Blazkowicz و تلاش او برای نابودی نیروهای نازی را نشان می دهد. جدا از گرافیک باورنکردنی، به نظر می رسد که این بازی حرف های زیادی در بخش گیم پلی و داستانی خود خواهد داشت.

همانطوری که پیش این مشاهده کردید، بازی های مهم و بزرگی در این ماه عرضه خواهند شد. شما منتظر کدام یک از بازی های این ماه هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    gta کی میاد

    • saeed tgn suq
      saeed tgn suq | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

      وقتی هنوز GTA V جزو تاپ تن پر فروش هاست،اومدن نسخه جدید اصلا منطقی نیست،حالا حالا ها باید صبر کنیم

  • رضا صادقی
    رضا صادقی | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    اخرین قسمت assassin creed? منبع خبریتون چیه ؟کی گفته اخرین قسمتشه ؟

    • HDArtworks
      HDArtworks | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

      فکر کنم منظور از آخرین قسمت همون جدیدترین قسمت باشه.

    • saeed tgn suq
      saeed tgn suq | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

      آخرین قسمتی که تا الان ساخته شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی