ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی پلی استیشن وی آر را با طراحی بهتری دوباره عرضه خواهد کرد

بعد از گذشتن یک سال از زمان عرضه دستگاه واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر، این کمپانی قصد نو کردن طراحی محصول خود را دارد. بر اساس همین تغییرات، سیم های آویزان هدفون ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

بعد از گذشتن یک سال از زمان عرضه دستگاه واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر، این کمپانی قصد نو کردن طراحی محصول خود را دارد.

بر اساس همین تغییرات، سیم های آویزان هدفون فعلی، به پشت دستگاه منتقل خواهند شد تا پلی استیشن وی آر جدید، طراحی منظم تری داشته باشد. همچنین یک پردازنده در سیم اتصال دستگاه به پلی استیشن 4 کار گذاشته خواهد شد تا این محصول از فناوری HDR نیز پشتیبانی کند.

این هدست جدید تا کمتر از دو هفته دیگر با قیمت 400 دلار در ژاپن عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این باندل 400 دلاری، حاوی دوربین پلی استیشن نیز خواهد بود.

همچنین سونی قول داده است تا کاهش قیمت پلی استیشن وی آر که چندی پیش در بازارهای آمریکای شمالی رخ داد، ماندگار باشد. البته هنوز تاریخ انتشار دقیقی از فرمت جدید این دستگاه برای این منطقه وجود ندارد.

هدست جدید با تمام محتوای فعلی محصولات واقعیت مجازی پلی استیشن 4، سازگار بوده اما به دلیل تفاوت کابل های هدست های جدید و قدیمی، شما قادر به مشاهده عملکرد مشابه ای از دو دستگاه نخواهید بود.

دستگاه واقعیت مجازی سونی تا کنون با واکنش خوبی از سوی علاقه مندان بازی های ویدیویی روبرو شده و به نظر می رسد که فروش خوب کنسول پلی استیشن 4 در ماه های اخیر نیز، در این قضیه  تاثیر گذار بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirhosein moosanejad
    amirhosein moosanejad | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    چه عالی

مطالب پیشنهادی