ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه اندروید اپلیکیشن Google Contacts به روز رسانی بزرگی دریافت کرد

گوگل ساعاتی پیش از انتشار یک به روز رسانی مهم برای نسخه اندروید اپلیکیشن Contacts خود خبر داده است. با دریافت این به روز رسانی و ارتقای اپ به نسخه 2.2، امکانات جدیدی را در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

گوگل ساعاتی پیش از انتشار یک به روز رسانی مهم برای نسخه اندروید اپلیکیشن Contacts خود خبر داده است. با دریافت این به روز رسانی و ارتقای اپ به نسخه 2.2، امکانات جدیدی را در این اپ مشاهده می کنید که همگی در بهبود و ارتقای تجربه کاربری آن نقش بسزایی داشته اند.

اول از همه، تصاویر در ابعاد بزرگ (که در نسخه های پیشین از اپلیکیشن حذف شده بودند) مجددا به آن برگشته اند. بنابراین حالا می توانید در پروفایل هر مخاطب تصویر بزرگ تر و واضح تری از او را مشاهده نمایید.

اما مضاف بر این، دکمه های تعاملی زیر عکس مخاطبین هم حالا میان شما و آن ها آسان تر از نسخه های قبلی ایجاد ارتباط می کنند. به لطف این دکمه ها می توانید از طریق پیامک، تماس تلفنی، چت ویدیویی یا ایمیل با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. همچنین برای مخاطبینی که آدرس شان را دارید یک دکمه مسیریابی اختصاصی تعبیه شده است.

و در نهایت آخرین تغییر ظاهری بزرگ اپ Contacts به کارت های مخصوص هر مخاطب مربوط می شود. اطلاعات هر کارت حالا کامل تر از گذشته شده و می توانید مواردی مثل سمت شغلی، شماره تلفن محل کار، موقعیت دفتر کار و ... را نیز در آن ها مشاهده نمایید.

نسخه 2.2 اپ Google Contacts در بخش پیشنهادات هم تغییرات ریز و درشتی به خود دیده. به عنوان مثال، حالا در اپ Contacts افرادی که در سایر محصولات گوگل با آن ها در ارتباط هستید برای اضافه کردن به دفترچه تلفن به شما پیشنهاد می شوند. همچنین به لطف دکمه جدیدی به نام MERGE ALL می توانید کلیه مخاطبین تکراری خود را در یک چشم به هم زدن با یکدیگر ترکیب نمایید.

همچنین اشاره به این نکته هم بد نیست که در آخرین نسخه اپ Contacts امکان شخصی سازی وضعیت نمایش فهرست ها را هم خواهید داشت. به لطف این قابلیت قادر هستید که فقط لیبل های مد نظرتان را در اپلیکیشن مشاهده نمایید.

برای دریافت این نسخه از Google Contacts می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    به نظر من تنها نقطه مثبتش نمایش بزرگتر تصویر مخاطبه

مطالب پیشنهادی