ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج یک پژوهش: مدل ۱۱۴۹ دلاری آیفون 10 از بخت بیشتری برای فروش برخوردار است

این روزها با افزایش محسوس شمار کاربرانی روبرو هستیم که حاضرند بابت خرید یک تلفن هوشمند مبلغی بیشتر از گذشته را پرداخت نمایند. بر اساس گزارشی که یک موسسه تحقیقاتی به نام RBC Capital Markets انجام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

این روزها با افزایش محسوس شمار کاربرانی روبرو هستیم که حاضرند بابت خرید یک تلفن هوشمند مبلغی بیشتر از گذشته را پرداخت نمایند.

بر اساس گزارشی که یک موسسه تحقیقاتی به نام RBC Capital Markets انجام داده، بالغ بر نیمی از افرادی که در نظرسنجی های صورت گرفته اعلام کرده اند قصد خرید آیفون  10 اپل را دارند، ظاهرا می خواهند گران ترین نسخه این موبایل را با بالاترین ظرفیت ذخیره سازی تهیه کنند.

نسخه پایه آیفون 10 قیمتی برابر با ۹۹۹ دلار دارد که البته حافظه داخلی اش برابر با ۶۴ گیگابایت است و اگر علاقمند به خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن باشید باید بدانید که اپل ۱۵۰ دلار بیشتر از شما طلب خواهد کرد و جالب اینکه ظاهرا خیلی ها راغب به خریداری این نسخه هستند.

همانطور که می دانید اپل مدتیست که حداقل حافظه داخلی اسمارت فون های تولیدی اش را به سطحی بالاتر از قبل رسانده با این همه گزارشات حکایت از آن دارند که کاربران به سمت مدل هایی با ظرفیت های بالاتر گرایش پیدا کرده اند.

۵۷ درصد از خریداران آیفون ۱۰ به نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن علاقمند هستند

در مورد آیفون 10 نیز برای نخستین بار، شمار زیادی از کاربران از علاقمندی خود برای خرید مدل بهره مند از بالاترین حافظه خبر داده اند و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم ۵۷ درصد از آنها به خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی علاقمندی نشان داده اند. این در حالی است که تنها ۴۵ درصد از کاربرانی که برای خرید آیفون 8 ابراز علاقمندی کرده بودند اعلام داشتند که می خواهند نسخه ۲۵۶ گیگابایتی اش را خریداری نمایند.

نکته دیگری که باید اشاره کنیم آنکه تقاضا برای آیفون 10 به مراتب بیشتر از آیفون های 8 و 8 پلاس است و از میان کل خریداران نسخه های جدید این اسمارت فون ۴۳ درصدشان خواستار خرید مدل 10 هستند.

اما جدای از این موضوع به نظر می آید که شمار زیادی از خریداران آیفون 10 تمایل دارند که علیرغم بالاتر بودن قیمت، بهترین نسخه از آن را تهیه کنند و این یعنی در ماه های آتی متوسط قیمت آیفون افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

طبق این پژوهش جذاب ترین ویژگی آیفون 10 هم همانطور که در خبرها خواندید قابلیت شارژ بیسیم آن است که البته در دو نسخه دیگر آیفون های تازه معرفی شده اپل نیز یافت می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    کجاست این 12345 بیاد یکی برا پسرش بخره

    • ed.salvatore
      ed.salvatore | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

      :))))))))))))))))))))))))
      از اسپم متنفرم ولی فقط دکمه لایک برای این کامنت ارزشمند کافی نبود respect

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    یا خدا،خاطرات چندسال پیش اندرویدی ها،الان جذاب ترین قابلیت برای اپل فن ها شده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی