ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر هوشمند «Google Home Mini» با قیمت 49 دلار معرفی شد

گوگل از اسپیکر کوچک «گوگل هوم مینی» که به عنوان رقیبی برای «Amazon Echo Dot» طراحی شده رونمایی کرد. این محصول با طراحی جمع و جور و قیمت 49 دلاری، حکم مکمل اسپیکر هوشمند «گوگل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۹

گوگل از اسپیکر کوچک «گوگل هوم مینی» که به عنوان رقیبی برای «Amazon Echo Dot» طراحی شده رونمایی کرد. این محصول با طراحی جمع و جور و قیمت 49 دلاری، حکم مکمل اسپیکر هوشمند «گوگل هوم» را خواهد داشت.

گوگل هوم مینی بخشی از شبکه ابزار هوشمند خانگی است

با توجه به کاربردهای تعریف شده برای گوگل هوم مینی، می توان گفت که این دستگاه صرفاً برای پخش موسیقی و استفاده از دستیار صوتی هوشمند طراحی نشده بلکه با قیمت ارزان خود، به عنوان بخشی از شبکه ابزار هوشمند خانگی (در بخش های مختلف خانه) به کار گرفته خواهد شد و امکان کنترل سایر دستگاه های هوشمند و اسپیکرهای مجهز به کروم کست را فراهم می کند، اما از جک 3.5 میلیمتری بی بهره است.

گوگل هوم مینی از طراحی ساده ای برخوردار بوده و در وسط آن چهار لامپ سفید رنگ (برای نمایش اعلان ها) تعبیه شده است. در ضمن کاربران می توانند به راحتی و با یک ضربه کوچک به اسپیکر، دستورات دلخواه را اعلام کنند. همچنین گوگل دکمه اصلی هوم را در این محصول نیز حفظ کرده و می توان با استفاده از آن، میکروفون دستگاه را خاموش کرد.

کمپانی گوگل ادعا می کند هوم مینی از اسپیکر 360 درجه با کیفیت صدای عالی برخوردار است. همچنین این محصول در سه رنگ مشکی، نارنجی-صورتی و سفید-خاکستری عرضه می شود که البته کابل برق در هر سه مدل سفید رنگ خواهد بود.

لازم به ذکر است که گوگل هوم مینی از ویژگی های دیگری مانند امکان برقراری تماس، تشخیص صدای کاربران مختلف از یکدیگر، و امکان پخش پیام صوتی در سایر اسپیکرهای متصل به شبکه خانگی نیز برخوردار است.

گفتنی است امکان پیش خرید اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی از همین حالا با قیمت 49 دلار فراهم بوده و نخستین محصولات نیز در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) به دست مشتریان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی