ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن جدید «گوگل لنز» برای اولین بار روی موبایل پیکسل ۲ عرضه می شود

چند ماه پیش بود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود Google Lens را معرفی کرد، اپلیکیشن جدید و جنجالی این شرکت که وقتی آن را اجرا کنید و دوربین موبایل خود را به سمت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۹

چند ماه پیش بود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود Google Lens را معرفی کرد، اپلیکیشن جدید و جنجالی این شرکت که وقتی آن را اجرا کنید و دوربین موبایل خود را به سمت چیزی بگیرید، آن را به شکل خودکار شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. اما اپلیکیشن جدید هنوز برای عرضه عمومی آماده نبود و شرکت ساکن مانتین ویو در آن زمان، تاریخ دقیق انتشار را اعلام نکرد.

خوشبختانه امروز در مراسم رونمایی از موبایل های جدید گوگل متوجه شدیم که تلفن هوشمند بعدی این شرکت یعنی پیکسل ۲ به نسخه پیش نمایش از اپلیکیشن گوگل لنز مجهز خواهد بود. با داشتن این ویژگی کافی است پیکسل ۲ را به سمت ساختمان تاریخی، خوراکی ناشناخته یا هرچیز دیگری بگیرید تا گوگل لنز اطلاعات مربوط به آن را در اختیارتان قرار دهد.

در پایان بد نیست بدانید که وجود این قابلیت می تواند در زندگی روزمره استفاده های کاربردی تری هم داشته باشد، مثلا شرکت سازنده در مراسم رونمایی خود نشان داد که چگونه برای متصل شدن به شبکه وای-فای کافی است اپلیکیشن لنز را باز کنید و دوربین موبایل را به سمت SSID و گذرواژه شبکه وای-فای خود بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با موبایل های جدید گوگل از شما دعوت می کنیم مطلب معرفی Pixel 2 و Pixel 2 XL را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی