ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرعت پایین شارژ بی سیم در آیفون 8 پلاس با آپدیت بعدی iOS 11 ارتقا می یابد

فناوری شارژ بی سیم چند سالی است که در موبایل های اندرویدی وجود داشته و اپل نیز به تازگی با آیفون های جدید خود، تکنولوژی مذکور را مورد استفاده قرار داده است. قابلیت شارژ وایرلس ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۷

فناوری شارژ بی سیم چند سالی است که در موبایل های اندرویدی وجود داشته و اپل نیز به تازگی با آیفون های جدید خود، تکنولوژی مذکور را مورد استفاده قرار داده است.

قابلیت شارژ وایرلس اگر حیاتی نباشد، تا حد زیادی کاربردی است چرا که نیاز به اتصال و جدا کردن مکرر کابل به تلفن همراه را رفع کرده و اجازه می دهد به راحتی قرار دادن موبایل روی میز، باتری دستگاه را شارژ کنید.

سرعت پر شدن باتری آیفون 8 پلاس با شارژر وایرلس 7.5 واتی تفاوتی با شارژر کابلی 5 واتی ندارد

آیفون 8 پلاس اپل نیز به عنوان یکی از نخستین محصولات کمپانی با پشتیبانی از تکنولوژی مورد بحث، از شارژرهای «Belkin and Mophie» (که به صورت جداگانه فروخته می شوند) برای شارژ بی سیم باتری استفاده می کند اما مشکل اینجاست که با وجود خروجی 7.5 واتی این شارژرها، تفاوت محسوسی در سرعت پر شدن باتری نسبت به شارژر کابلی 5 واتی اپل (که در جعبه آیفون قرار دارد) مشاهده نمی شود:

حال خبر می رسد که قرار است اپل در به روزرسانی بعدی خود برای iOS 11، سرعت شارژ بی سیم در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را ارتقا داده و امکان بهره گیری کامل از خروجی 7.5 واتی شارژرهای 60 دلاری Belkin and Mophie را فراهم کند.

گفتنی است برای شارژ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با سرعت های بالاتر، امکان اتصال مستقیم به کامپیوترهای مک یا استفاده از شارژر 12 واتی آیپد رتینا و شارژر 29 واتی لپتاپ های مک نیز وجود دارد که برای این کار، باید یک عدد کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ به صورت جداگانه تهیه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    این جریان آپدیت های اپل خیلی مشکوکه یه حسی بهم میگه در ابتدا سرعت گوشی ، کیفیت دوربین سرعت شارژ عمر باطری و... رو به صورت نرم افزاری چند درصدی کاهش میده و توی هر آپدیت به صورت مختصر درصدشو افزایش میده تا کاربرا احساس کنن با هر آپدیت قابلیت های گوشی بهبود پیدا میکنه

  • saeed
    saeed | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    ios 11????

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

      باش، تو خوبی فقط ...

مطالب پیشنهادی