ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از نسخه جدید هدست Daydream View با قیمت ۹۹ دلار پرده برداشت

سال گذشته بود که گوگل از Daydream View پرده برداشت، هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت که از برخی موبایل های متنوع اندرویدی پشتیبانی می کند. حالا با گذشت یکسال شرکت ساکن مانتین ویو طی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۷

سال گذشته بود که گوگل از Daydream View پرده برداشت، هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت که از برخی موبایل های متنوع اندرویدی پشتیبانی می کند. حالا با گذشت یکسال شرکت ساکن مانتین ویو طی مراسمی از نسخه جدید محصول خود با رنگ های متنوع و برچسب قیمت ۹۹ دلاری پرده برداشته است که ۲۰ دلار گران تر از نسل قبلی به حساب می آید.

یکی از دلایل افزایش قیمت نسخه جدید به لنزهای بهبودیافته با میدان دید گسترده تر آن باز می گردد. از دیگر تغییرات نسبت به نسل قبلی نیز می توان به جایگاهی اشاره کرد که برای تعبیه کردن دسته کنترلر روی بدنه تعبیه شده و بندی که پشت سر کاربر قرار می گیرد حالا قابل تعویض شده است.

گذشته از پیکسل ۲ که ساخت خود گوگل است و دقایقی پیش معرفی شد، موبایل های دیگری هم با Daydream View کار می کنند، از جمله گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) و اس ۸ پلاس، نوت ۸ (بررسی دیجیاتو)، Moto Z، Moto Z2، LG V30 و پیکسل های نسل قبل.

عرضه هدست جدید گوگل از حدود ۲ هفته دیگر در بازار آمریکا، استرالیا، هند، ژاپن، کره و برخی کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد. در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی رسمی معرفی محصول را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی