ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام در فیسبوک از حالت آزمایشی خارج شد

اگر به خاطر داشته باشید، اواسط شهریور ماه بود که به شما از امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در اپلیکیشن فیسبوک خبر دادیم. غول شبکه های اجتماعی امکان انجام این کار را از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

اگر به خاطر داشته باشید، اواسط شهریور ماه بود که به شما از امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در اپلیکیشن فیسبوک خبر دادیم. غول شبکه های اجتماعی امکان انجام این کار را از ماه گذشته و به طور آزمایشی در کشور پرتغال آغاز کرده، اما به گزارش تک کرانچ به نظر می رسد که این قابلیت از امروز در دسترس کاربران آمریکایی هم قرار گرفته است.

در واقع می توان گفت که امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در فیسبوک حالا از مرحله آزمایشی خارج شده و همه کاربران تا چند روز دیگر می توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته شایان ذکر است که کسب و کارها قادر به استفاده از این ویژگی نخواهند بود، چرا که دسترسی به استوری های فیسبوک هنوز برایشان آزاد نشده است.

اگر در فیسبوک فعال هستید و به دنبال جذب مخاطب، حالا برای بهره بردن از استوری های فیسبوک بهترین زمان ممکن است.

به گفته یکی از مقامات فیسبوک، کاربران در حال حاضر فقط می توانند استوری های اینستاگرام را با حساب کاربری فیسبوک خود به اشتراک بگذارند و عکس این کار هنوز ممکن نیست، اما این احتمال هست که در آینده انجام این کار نیز برای کاربران ممکن شود.

استوری های فیسبوک از زمان ارائه تا امروز هرگز محبوبیت استوری های اینستاگرام را در میان کاربران نداشته اند. اما حالا و با تعاملی که میان آن ها و استوری های اینستاگرام برقرار شده، به نظر می رسد که کاربران فیسبوک حالا استقبال بیشتری از این خصوصیت به عمل بیاورند. بنابراین اگر در فیسبوک فعال هستید و به دنبال جذب مخاطب، حالا برای بهره بردن از استوری های فیسبوک بهترین زمان ممکن است.

گفتنی است که به غیر از اینستاگرام و فیسبوک، قابلیت استوری در اپلیکیشن های فیسبوک مسنجر و واتس اپ (به نام های Messenger Day و WhatsApp Status) هم وجود دارد که همگی از قابلیتی مشابه در اپ پرطرفدار اسنپ چت کپی برداری شده اند. با این وجود استقبال کاربران پلتفرم فیسبوک از استوری ها فوق العاده بوده، به طوری که در حال حاضر بیش از 250 میلیون کاربر اینستاگرام در ماه استوری های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و همین آمار برای استتوس های واتس اپ و مسنجر دی به 70 میلیون نفر می رسد.

بیش از 250 میلیون کاربر اینستاگرام در ماه استوری های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند

شکی نیست که تعامل میان استوری های اینستاگرام و فیسبوک می تواند حجم انبوهی از محتوای تازه را برای استوری های فیسبوک به ارمغان بیاورد. خوشبختانه با توجه به این که اشتراک گذاری پست میان تمام اپ های خانواده فیسبوک (شامل اینستاگرام، واتس اپ، مسنجر و خود فیسبوک) به سادگی انجام می شود، فقط کافیست که یک بار بارگذاری محتوای مد نظرتان را انجام دهید تا بتوانید آن را در تمام حساب های کاربری فیسبوک تان به اشتراک بگذارید.

اگر فیسبوک در استفاده از پتانسیل جدید خود به قدر کافی هوشمندانه عمل کند، می تواند امکانی فراهم سازد که استوری های دیده شده در اینستاگرام با استوری های فیسبوک همگام سازی شوند تا کاربر با باز کردن هر دو پلتفرم دیگر احتیاجی به این نداشته باشد که استوری های تکراری را مجددا از نو تماشا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی