ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار سیری، سرود ملی بلغارستان را با موزیک «دسپاسیتو» اشتباه می گیرد

حدوداً 10 روز پیش اپل اعلام کرد که جستجوگر گوگل را جایگزین بینگ مایکروسافت کرده است تا تجربه ای یکپارچه روی پلتفرم های خود به وجود بیاورد. اپل در بیانیه خود گفت که سوییچ به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

حدوداً 10 روز پیش اپل اعلام کرد که جستجوگر گوگل را جایگزین بینگ مایکروسافت کرده است تا تجربه ای یکپارچه روی پلتفرم های خود به وجود بیاورد. اپل در بیانیه خود گفت که سوییچ به گوگل به عنوان جستجوگر وب سیری، جستجوگر داخل iOS و اسپات لایت مک، به سرویس های این کمپانی اجازه می دهد تا تجربه جستجوی یکپارچه ای در پیش فرض سافاری داشته باشند.

حالا به نظر می رسد این تغییر رویه، پیامدهای عجیبی نیز داشته باشد که عجیب ترین آنها، زمانی که درباره سرود ملی بلغارستان از سیری می پرسید بروز پیدا می کند. سرود ملی این کشور «Мила Родино» نام دارد که به «Mila Ridino» یا Dear Motherland ترجمه می شود. اما هنگامی که از سیری در این باره می پرسید، در کمال تعجب موزیک محبوب پورتو ریکویی، یعنی «دسپاسیتو» را به عنوان پاسخ نمایش می دهد.

در ابتدا ممکن است تصور شود که این مشکل، ناشی از اطلاعات جستجوگر بینگ است، اما با تغییر جستجوگر پیش فرض پلتفرم های اپل، احتمالاً جستجوگر گوگل باید مورد شماتت قرار گیرد. البته نکته اینجاست که وقتی همین سوال را از دستیار گوگل یا هر دستیار دیگری مانند کورتانا و الکسا می پرسید، پاسخ صحیح در اختیارتان قرار می گیرد، بنابراین سیری این اطلاعات را از چه جایی دریافت کرده است؟

شاید تیم کوک از طرفداران پر و پا قرص دسپاسیتو باشد و شاید هم با باگی بسیار عجیب مواجه هستیم، در هر صورت، اپل این مشکل را حل کرده است و سیری حالا پاسخ صحیح را در اختیارتان می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    سیری کودن

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    ????????

  • ross
    ross | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    خخخخخخخخ???

مطالب پیشنهادی