ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل لیست بهترین بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی فصل پاییز را منتشر کرد

با میلیون ها اپلیکیشنی که در گوگل پلی وجود دارد، دارندگان دیوایس های اندرویدی طبیعتا راه آسانی برای انتخاب بهترین برنامه و بازی ها نخواهند داشت. نزدیک به چند ماه پیش کمپانی گوگل با معرفی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

با میلیون ها اپلیکیشنی که در گوگل پلی وجود دارد، دارندگان دیوایس های اندرویدی طبیعتا راه آسانی برای انتخاب بهترین برنامه و بازی ها نخواهند داشت. نزدیک به چند ماه پیش کمپانی گوگل با معرفی مجموعه Android Excellence تصمیم گرفت تا کار کاربران را ساده کند.

در واقع Android Excellence مجموعه ای از اپ ها و بازی هایی هست که توسط ادیتورهای گوگل پلی نشان Editor Choice [منتخب منتقد] را دریافت کرده اند. حالا اهالی ماونتین ویو ساعاتی پیش مجموعه فصل پاییز Android Excellence را منتشر نمودند.

Android Excellence مجموعه ای از بازی ها و اپ های برگزیده ادیتورهای گوگل پلی است

در این مجموعه که به صورت کلی بیش از 50 اپلیکیشن و بازی یافت می شود، نام های محبوبی همانند آسفالت یا Onefootball می توان یافت. متاسفانه نام های نا آشنا کمتر بین لیست وجود داشته و از طرفی فراموش نکنید که این مجموعه تنها برای فصل پاییز است.

بنابراین احتمالا در آینده شاهد تغییراتی خواهیم بود. در پایین نگاهی به محبوب ترین بازی ها و اپلیکیشن های انتخاب شده توسط گوگل انداخته ایم اما اگر می خواهید همه لیست را ببینید می توانید برای بازی ها به اینجا و برای برنامه هم به این قسمت مراجعه کنید.

بهترین بازی ها

Asphalt 8: Airborne

با توجه به بروزرسانی بزرگ چند ماه پیش آسفالت 8 و البته محبوبیت فراوان این عنوان، وجود ساخته گیم لافت بین لیست گوگل خیلی عجیب نیست. آسفالت 8 یکی از بهترین عناوین رانندگی تلفن های هوشمند به شمار می رود و حالا به واسطه اضافه شدن مسابقات موتورسواری حتی به آن می توانیم لقب پادشاه سبک ریسینگ موبایل را بدهیم.

اپ استور - گوگل پلی - ویندوز استور

Bubble Witch 3 Saga

bubble-witch-3-saga

کمپانی King که به کمک کندی کراش قله های موفقیت را یکی یکی طی کرد و با Bubble Witch 3 Saga توانست محبوبیت بیشتری بین بازیکن ها کسب کند. در این عنوان کارتونی باید با پرتاب گوی های رنگین به سمت اجسام مشابه، امتیازاتی به دست بیاورید و به مرحله های بالاتر بروید.

اپ استور - گوگل پلی

Crash of Cars

اگر می خواهید عنوان ریسینگ جمع و جور تر نسبت به آسفالت 8 انجام دهید، Crash of Cars یکی از بهترین و متفاوت ترین عناوین موجود به شمار می رود. در این بازی چند نفره آنلاین شما به نقشه های مختلف با بقیه بازیکن ها رفته و مهمترین وظیفه تان این است پیش از نابود شدن تا می توانید تاج جمع کنید.

اپ استور - گوگل پلی - ویندوز استور

Dan the Man: Action Platformer

dan-the-man

Dan the Man را می توانیم ادای دینی به بازی های دهه 90 بنامیم. بازی ترکیبی از Street of Rage و Metal Slug با حال و هوای امروزی بوده و در آن باید با مشت و لگدهای کاراکتر داستان به جنگ با بدی ها رفته و روستای تان را از دست بیگانگان نجات دهید.

اپ استور - گوگل پلی

Dawn of Titans

می خواهید پر گرافیک ترین بازی استراتژی موبایل را انجام دهید؟ گزینه ای بهتر از Dawn of Titans پیدا نخواهید کرد. در این عنوان باید منطقه خود را قدرتمند کرده و به کمک سربازان زیادی که می توانید بسازید، بقیه سرزمین ها را در نبردهایی حماسی از بین ببرید.

اپ استور - گوگل پلی

Zombie Age 3

حمام خونی از جنس زامبی ها به راه بیاندازید؛ در این عنوان اکشن دو بعدی به شکار زامبی ها رفته و حالا باید با هر اسلحه ای که گیر آوردید به جان آن ها بیافتید. طبیعتا هر چه قد بیشتر زامبی بکشید، در نهایت امتیاز و سکه بیشتری [برای خرید کاراکترها یا بقیه تجهیزات] به جیب می زنید.

اپ استور - گوگل پلی

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded - game

ساخته استودیوی Infinite Dreams که یکی از بهترین های 2016 به شمار می رود، عنوانی از سبک شوتم آپ است. همانند بقیه بازی های این سبک دوربین از بالا بوده و کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید. بنابراین حالا باید به دشمنان شلیک کرده و از طرفی مراقب حمله آن ها باشید.

اپ استور - گوگل پلی

Crab War

Crab War به نوعی ترکیب سبک اکشن با Idle Games است. در این عنوان به هزار فرسنگ زیر دریا سفر کرده و باید با خرچنگ هایی که دارید به جنگ با دشمنان بروید؛ خرچنگ های بیشتری ساخته و به کمک قدرت های مختلف سرزمین خود را پس بگیرید.

اپ استور - گوگل پلی

Castle Creeps TD

74-w600

Castle Creeps TD از آن دسته عناوینی است که بین کلیشه های سبک Tower Defense یا همان «دفاع از قلعه» توانسته یک تجربه جذاب به بازیکن ها هدیه بدهد. مشابه بقیه بازی های این سبک، در مسیر حرکت دشمنان قلعه های دفاعی گذاشته و آن ها را نابود کنید.

اپ استور - گوگل پلی

Dream Defense

Dream Defense هم به نوعی یک بازی دفاع از قلعه است با این تفاوت که اکنون جای قلعه های فراوان، تمرکز بازی روی یک شخصیت رفته و بیشترین نقش را او به عهده دارد؛ با خرس داستان به یک کابوس شبانه پایان داده و البته به کمک آیتم های مختلف امتیاز بیشتری به دست بیاورید.

اپ استور - گوگل پلی

Postknight

ساخته Kurechii که یکی از خوب های امسال از آن یاد می شود، عنوانی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی است که به بازیکن نقش شوالیه ای را می دهد. یعنی شما ابتدا به کمک گزینه های مختلف دست به حمله زده و حالا چند ثانیه صبر می کنید تا حریف حمله کند.

اپ استور - گوگل پلی

Karma. Incarnation 1

Karma. Incarnation 1. یکی از عجیب ترین بازی های ادونچر اسمارت فون ها است که با اتمسفر بی نظیر و گیم پلی جذابش جایزه های فراوانی برد. این عنوان ماجراجویی داستان دو روح عاشق را روایت کرده و حالا وظیفه دارید با حل پازل ها این دو رو بهم برسانید.

اپ استور - گوگل پلی

Iron Marines

Iron Marines که به تازگی عرضه شده یکی از شانس های اصلی بهترین بازی امسال موبایل است. در این عنوان استراتژی که توسط سازنده Kingdom Rush توسعه یافته، باید با ساخت ساختمان های گوناگون و سربازهای مختلف از مردم تان در برابر بیگانه ها محافظت کنید.

اپ استور - گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن ها

Agoda

Agoda یک وب سایت قدیمی در زمینه رزور هتل به شمار می رود که بیش از 1.5 میلیون هتل را هم پشتیبانی می کند. در سال 2011 اپلیکیشن این وب سایت عرضه شد و همانند آن [البته گاهی اوقات با قیمت پایین تر] می توانید پیش از مسافرت خیال تان را بابت انتخاب هتل راحت کنید.

اپ استور - گوگل پلی

AlarmMon

همانگونه که از اسم اپ مشخص است با AlarmMon می توانید ساعت تان را کوک کرده و به موقع از خواب بیدار شوید. نکته مثبت AlarmMon نسبت به اپلیکیشن مشابه و پیش فرض موبایل ها، وجود آهنگ ها و قابلیت های جذاب است که باعث شده بیدار شدن لذت بخش تر از همیشه شود.

اپ استور - گوگل پلی

Bring!

شاید تعجب کنید ولی Bring! اپلیکیشنی با محوریت اشتراک گذاری لیست خرید محصولات غذایی است. گاهی اوقات نمی دانید برای محل کار، آشپزخانه یا بقیه جاها به چه چیزهایی احتیاج دارید. بنابراین کافیست Bring! را باز کرده و لیست هایی که بقیه پیشنهاد داده اند را ببینید.

اپ استور - گوگل پلی

CastBox

عاشقان پادکست حتما با CastBox آشنایی دارند. در این برنامه بیش از 50 میلیون پادکست وجود داشته و می توانید ضمن گوش دادن به هر کدام که خواستید، آن ها را دانلود کنید. جدا از اینکه قابلیت آپلود کردن پادکست های صوتی خودتان را هم دارید.

اپ استور - گوگل پلی

Email By Edison

خوب فکر کنیم از اسم Email By Edison همه چیز مشخص باشد. این اپ یک برنامه رایگان است که به کاربران فضای رایگان برای فرستادن یا دریافت ایمیل ارائه می دهد. Email By Edison به خاطر سرعت بالا و رابط کاربری ساده اش یکی از محبوب ترین برنامه ها با محوریت ایمیل است.

اپ استور - گوگل پلی

Eve

این اپلیکیشن مخصوص بانوان، برای ردیابی قاعدگی بوده و همچنین از آن می توان در دوره مراقبت های بارداری استفاده کرد. Eve به خاطر امکانات کاربری می تواند نقش مهمی روی بهبود سلامتی ایفا کند و رابط کاربری خوبش هم باعث شده استفاده از آن خیلی ساده باشد.

اپ استور - گوگل پلی

Fotor

برنامه های ویرایش عکس محبوبیت زیادی بین کاربران داشته و Fotor هم یکی از همین اپلیکیشن های محبوب است. در این اپ به ساده ترین روش ممکن می توانید تصاویرتان را ادیت کرده، برای شان فیلترهای مختلف گذاشته و به آن ها رنگی متفاوت ببخشید.

اپ استور - گوگل پلی

Mint

تمام هزینه های تان را مدیریت نمایید؛ Mint می تواند همه خرج هایی که می کنید را نسبت به درآمدتان سنجیده و تصویر بهتری از زندگی مالی تان به شما بدهد. نکته مثبت اینجاست که Mint خیلی از هزینه ها از جمله قبض ها یا کارت های بانکی را پوشش خواهد داد.

اپ استور - گوگل پلی

Money Lover

عملکرد Money Lover به نوعی مشابه Mint است. این اپلیکیشن به کاربران کمک می کند تا با مدیرت مالی پول ها، زندگی بهتری را برای خودشان رقم بزنند. برای کسانی که می خواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند، هر دو اپلیکیشن Money Lover و Mint گزینه های خوبی هستند.

اپ استور - گوگل پلی - ویندوز استور

Onefootball

از طرفداران فوتبال بوده و می خواهید حتی یک مسابقه را هم از دست ندهید؟ Onefootball همان چیزی است که خواهانش هستید. با این اپلیکیشن می توانید آخرین نتیجه ها را دیده و شایعاتی که از دنیای فوتبال به گوش می رسند را ببینید.

اپ استور - گوگل پلی - ویندوز استور

Robinhood

سرمایه گذاری روی پول تان گاهی اوقات بهتر از پس انداز کردن است و Robinhood آمده تا در این زمینه به مردم کمک کند. این اپ یک برنامه با محوریت سرمایه گذاری بوده و بنابراین با Robinhood کاربران می توانند با یک فکر بهتر پول شان را چند برابر نمایند.

اپ استور - گوگل پلی

Viki

برای کسانی که عاشق فیلم های شرق آسیا همانند ژاپن یا کره جنوبی هستند Viki می تواند انتظاراتشان را برآورده کند. در این برنامه می توانید فیلم هایی که دوست دارید را ببینید، با بقیه به گفت و گو پیرامون آشنا نشسته و حتی خبرهای دنیای سینمای شرق آسیا را دنبال کنید.

اپ استور - گوگل پلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • noki a
    noki a | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    یعنی کیفیت برنامه های اندرویدی در مقابل برنامه های آی او اس فقط یه شوخیه. وقتی آسفالت 8 با اون گرافیک کارتونیش میاد تو لیست به نظر میاد اندروید بیشتر مناسب کودکان هست.

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    مفید بود

مطالب پیشنهادی