ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از بلک بری کریپتون؛ نخستین موبایل ضد آب بلک بری

چند ماه پیش تایید شد که اسمارت فون ضد آب و فول تاچ بلک بری طی ماه اکتبر امسال معرفی می شود. تا به این لحظه، تصور بر این بوده که دیوایس مورد اشاره، در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

چند ماه پیش تایید شد که اسمارت فون ضد آب و فول تاچ بلک بری طی ماه اکتبر امسال معرفی می شود. تا به این لحظه، تصور بر این بوده که دیوایس مورد اشاره، در واقع همان موبایلی است که با نام رمز «بلک بری کریپتون» شناخته می شود و اخیراً جوازهای لازم را از رگولاتوری FCC دریافت کرده است. حالا به لطف تصویر انتشار یافته از سوی ایوان بلس، فرصتی پیش آمده تا برای نخستین بار نگاهی به کریپتون داشته باشیم. گفتنی است که به زعم بلس، این دستگاه BlackBerry Motion نام دارد.

همانطور که در شایعات شنیده شده، بلک بری موشن یا کریپتون، کیبورد سخت افزاری را رها کرده و به سراغ نمایشگر بزرگ تر با رزولوشن احتمالی 1080p رفته است و از این نظر، تفاوتی با سایر موبایل های امروزی وجود ندارد. نکته جالب اینجاست که دستگاه ظاهراً اسکنر اثر انگشتی روی پنل جلویی و زیر نمایشگر دارد. گذشته از این ها، بلک بری موشن اندروید را به اجرا در می آورد، به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز است و از جنس فلز خواهد بود.

ماه گذشته میلادی تصویر دیگری نیز از بلک بری کریپتون منتشر شد که اگر به مقایسه آن با تصویر اخیر بپردازیم، قطعاً تشابهات فراوانی در طراحی پنل جلویی و کناره ها به چشم می خورد. در حال حاضر انتظار می رود بلک بری موشن طی هفته های آتی به صورت رسمی معرفی گردد و از آن جایی که یک هفته از ماه اکتبر گذشته است، قطعاً لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shervin Mi
    Shervin Mi | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    منکه الان پریو دارم ...
    بلک بری فن هستم ? ? ?
    امیدورام زودتر معرفی شه بخرمش

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    این برند محجوب..

مطالب پیشنهادی