ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دستیار هوشمند گوگل اسیستنت به زودی از اسپاتیفای پشتیبانی خواهد کرد

اگر ابتدای معرفی گوگل اسیستنت، این دستیار هوشمند تنها به عنوان یکی از معدود ویژگی های خوب اپلیکیشن پیام رسان الو به شمار می رفت اما بعدها اهالی ماونتین ویو گستره فعالیت های آن را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اگر ابتدای معرفی گوگل اسیستنت، این دستیار هوشمند تنها به عنوان یکی از معدود ویژگی های خوب اپلیکیشن پیام رسان الو به شمار می رفت اما بعدها اهالی ماونتین ویو گستره فعالیت های آن را افزایش دادند و توانستند گوگل اسیستنت را به یکی از کاربردی ترین دستیارهای هوشمند شخصی تبدیل کنند.

حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، طی هفته های آتی گوگل اسیستنت از اسپاتیفای هم پشتیبانی خواهد کرد. گفته های گوگل نشان می دهند که به زودی کاربران اسپاتیفای می توانند با گفتن دستوراتی به دستیار شخصی خود، سرویس موسیقی محبوب شان را اجرا نموده و آهنگ هایی که دوست دارند را گوش دهند:

  • Ok Google, play Spotify
  • Ok Google, play Discover Weekly
  • Ok Google, play Today’s Top Hits on my Chromecast

این قابلیت برای هر دو گروه کاربران پولی و رایگان اسپاتیفای فعال بوده و اینکه دقیقا چه زمانی باید منتظر آن روی گوگل اسیستنت باشیم همچنان مشخص نیست. البته فراموش نکنید اگر می خواهید از این ویژگی استفاده کنید، باید به تنظیمات گوگل اسیستنت رفته و اپلیکیشن اسپاتیفای را به عنوان پخش کننده موسیقی پیش فرض انتخاب نمایید.

چنین قابلیتی قبلا برای اسپیکرهای هوشمند گوگل یعنی Google Home نیز منتشر شده بود و طبیعتا حضور آن روی گوگل اسیستنت می تواند گوش کردن به آهنگ های یکی از محبوب ترین سرویس های استریم موسیقی را ساده تر از همیشه کند. بد نیست بدانید روز گذشته، گوگل در اقدامی غافل گیر کننده دستیار هوشمند خود را در گوگل پلی عرضه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی