ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل های جدید در زمان رانندگی کاربر تماس های ورودی را دریافت نمی کنند

گوگل در 12 مهر ماه از اسمارت فون های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال رونمایی کرد و به دنبال آن اپ جدیدی به نام «Pixel Ambient Services» را نیز منتشرنمود که قرار است ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

گوگل در 12 مهر ماه از اسمارت فون های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال رونمایی کرد و به دنبال آن اپ جدیدی به نام «Pixel Ambient Services» را نیز منتشرنمود که قرار است بر اساس موقعیت مکانی کاربر، امکانات منحصر به فردی را فراهم نماید. امروز سایت «اندروید پلیس» تصویری از محیط این برنامه را کشف کرده که برخی از تنظیمات شخصی سازی شده حین رانندگی را نمایش می دهد.

این صفحه نشان می دهد که با فعال کردن یک گزینه، در صورت رانندگی کردن کاربر، تلفن هوشمند به صورت خودکار به حالت «do not disturb» یا عدم مزاحمت می رود.

گوگل درباره این اپ توضیح داده که با استفاده از بلوتوث و نیز تشخیص تکان ها و حرکت های موبایل، قابلیت مورد نظر فعال می شود. البته هنوز مشخص نیست که نحوه تشخیص تفاوت بین راننده و مسافر چگونه است.

برخی شرکت های دیگر از جمله سامسونگ و اپل نیز در سال جاری میلادی اپ های مشابه خود را معرفی کرده بودند. لازم به ذکر است که اپ های این دو شرکت از قابلیت پاسخ گویی خودکار به پیام ها یا تماس ها، در حالت رانندگی برخوردار بودند. هنوز مشخص نیست که آیا اپ گوگل نیز از قابلیتی مشابه برخوردار است یا خیر. برای فهمیدن این موضوع حداقل باید تا زمان ارائه پیکسل های جدیدی به بازار صبر نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    خیلی به کاره ?

  • Hamed A
    Hamed A | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    توی waze این قابلیت هست و پیام میده مسافر هستید یا راننده که انتخاب میشه کرد بین این دو تا

  • Morteza
    Morteza | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    تو تاکسی هم باشی یا اتوبوس یا ماشین دوستت و ... فعال میشه که

مطالب پیشنهادی