ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: بیشترین فروش آیفون 10 در سال آینده رقم می خورد

مینگ-چی کو از تحلیلگران ارشد موسسه KGI روز گذشته گزارش تازه ای را با تکیه بر یادداشت یکی از سرمایه گذاران اپل منتشر کرد که در واقع زنجیره تامین آیفون 10 و همچنین موانع این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

مینگ-چی کو از تحلیلگران ارشد موسسه KGI روز گذشته گزارش تازه ای را با تکیه بر یادداشت یکی از سرمایه گذاران اپل منتشر کرد که در واقع زنجیره تامین آیفون 10 و همچنین موانع این شرکت برای تولید آیفون های بیشتر را با جزئیات دقیق تری نسبت به گذشته مورد ارزیابی قرار می دهد.

کو در گزارش تازه خود به سال ۲۰۱۸ نیز اشاره داشته و خاطرنشان کرده است که اپل دقیقا چه زمانی به ظرفیت کامل تولید برای آیفون 10 می رسد و علاوه بر این نیم نگاهی هم به مدل سال ۲۰۱۸ این اسمارت فون داشته است.

وی خاطرنشان کرده که بالاترین میزان فروش برای این نسخه از آیفون تا سال ۲۰۱۸ میلادی تحقق نخواهد یافت. از طرفی، با وجود آنکه به باور بسیاری تحلیلگران این اتفاق در انتهای سال جاری میلادی رخ می دهد، مینگ -چی کو مدعی شده که کاهش عرضه باعث می شود این پیش بینی در سال آینده رنگ واقعیت به خود بگیرد.

بزرگ ترین مانع اپل برای تولید آیفون 10 دوربین TrueDepth است

همانطور که وی در سال گذشته گفته بود، بزرگ ترین مانع اپل برای تولید آیفون 10 دوربین TrueDepth است که امکان جایگذاری تکنولوژی فیس آی دی درون دستگاه را فراهم می نماید. با این همه ضروریست که این موانع تا سال ۲۰۱۸ میلادی حذف گردند تا بیشترین فروش برای آیفون 10 رقم بخورد. 

این تحلیلگر موسسه KGI همچنین اظهار نموده که آیفون های ۲۰۱۸ «دوره فروش طولانی تری» نسبت به آیفون 10 خواهند داشت و علت نیز در واقع به بهینه سازی فرایندهای تولیدی اپل و پیشرفت هایی باز می گردد که در فرایند عرضه محصولات این شرکت به بازار شاهد خواهیم بود.

از این گفته کو می توان اینطور استنباط کرد که مدل های سال ۲۰۱۸ آیفون 10 برخلاف نسخه فعلی که عرضه اش با تاخیر روبرو شده، همین حالا هم فراهم هستند.

روی هم رفته این کارشناس پیش بینی کرده که در سال جاری میلادی بین ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیون دستگاه آیفون به فروش رود و این رقم در سال آینده میلادی به ۲۴۵ تا ۲۵۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.

در سال آینده بین ۲۴۵ تا ۲۵۵ میلیون دستگاه آیفون فروخته خواهد شد

در مورد آیفون 8 هم باید بگوییم که طبق اعلام کو با اتمام تعطیلات سال نوی میلادی (طی چند ماه آتی) شاهد افت قابل توجه فصل به فصل در فروش آیفون 8 خواهیم بود که این مساله نیز بخاطر جلب توجه کاربران به آیفون 10 است. در عین حال باید اشاره کنیم که طبق گزارشات آیفون 8 پلاس فروش بیشتری را نسبت به نسخه استاندارد خود تجربه کرده است.

در انتها نیز کو پیش بینی کرده که مدل های سال ۲۰۱۸ آیفون «با فروش خوبی نظیر نسخه 10» روبرو می شوند و این مساله در کنار بهبود فرایندهای تولیدی در نهایت کسب و کار تامین کنندگان اسمارت فون های اپل را سکه خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم که کو در صحبت های خود بارها به ابراز نگرانی در رابطه با تولید آیفون 10 پرداخته و گزارش امروز نیز به میزان چشمگیری در همین راستاست. گفتنی است که او قبلا پیش بینی های خود از فروش این موبایل را هم پایین آورده و از رقم ۴۵ تا ۵۰ میلیون به ۴۰ میلیون دستگاه تغییر داد چراکه هم اکنون این شرکت ظرفیت تولید تنها ده هزار دستگاه آیفون در روز را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    خدایی قشنگه این آیفون

  • agha
    agha | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    iphone , ipod , isheep

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    عمو مینگ به همین خیال باش

  • salemi
    salemi | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    حسن علی کتول آبادی : ایفون کمتراز سال پیش خواهد فروخت! کی به کیه?

مطالب پیشنهادی