ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آمازون به بازار دارو وارد می شود؟

به تازگی مشخص شده که آمازون در مراحل نهایی تصمیم گیری جهت ورود به بازار چند میلیارد دلاری داروهای نسخه ای است. [digipullqoute place="left"]داروهای نسخه ای در آمریکا بازاری 560 میلیارد دلاری دارند[/digipullqoute] تحلیل ها ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

به تازگی مشخص شده که آمازون در مراحل نهایی تصمیم گیری جهت ورود به بازار چند میلیارد دلاری داروهای نسخه ای است.

داروهای نسخه ای در آمریکا بازاری 560 میلیارد دلاری دارند

تحلیل ها حکایت از بازار 560 میلیارد دلاری داروهای نسخه ای در آمریکا دارند و به دلیل همین پتانسل، آمازون سال هاست به بررسی بازار دارو مشغول است. لازم است یادآوری کنیم که در سال های اخیر چندین بار شنیده شده بود که این شرکت مشاورینی را برای بررسی بازار دارو استخدام کرده.

بر اساس ایمیلی از آمازون که شبکه CNBC مشاهده آن را تأیید کرده، قرار است تا قبل از روز شکرگزاری در دوم آذر ماه سال جاری، این شرکت تصمیم خود را نهایی کند.

در صورتی که این شرکت آمریکایی قصد ورود به این بازار را داشته باشد، باید زنجیره های تأمین جدیدی را ایجاد نماید که این مسئله ممکن است چندین سال به طول بیانجامد. در همین راستا آمازون باید از کارشناسان خبره زنجیره تأمین نیز بهره ببرد. در نتیجه بعید به نظر می رسد که به زودی شاهد راه اندازی کسب و کار جدید این خرده فروشی آنلاین باشیم.

لازم است اشاره کنیم که آمازون همین حالا نیز با فروش محصولاتی از جمله گازهای استریل پانسمان و دماسنج های پزشکی، تا حدودی در بازار تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. همچنین گروهی به نام 1492 در آمازون روی پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری از جمله توسعه کاربردهای مرتبط با سلامت اسپیکر هوشمند اکو مشغول به کار هستند.

هیچ مقام رسمی از آمازون هنوز در خصوص این خبر اظهار نظر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

    بسیار عالی آمازون فوق العادست
    http://iranrooyesh.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C/

مطالب پیشنهادی