ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالون های آلفابت موبایل های پورتوریکو را به شبکه وصل می کنند

«کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» دیروز اعلام کرد که با طرح آلفابت برای ارائه خدمات سلولی از طریق بالون در پورتوریکو موافقت کرده است. چند هفته پیش بسیاری از تجهیزات زیربنایی پورتوریکو که جزئی از خاک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

«کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» دیروز اعلام کرد که با طرح آلفابت برای ارائه خدمات سلولی از طریق بالون در پورتوریکو موافقت کرده است.

چند هفته پیش بسیاری از تجهیزات زیربنایی پورتوریکو که جزئی از خاک آمریکا محسوب می شود بر اثر توفان «ماریا» از بین رفته و این منطقه با مشکلات ارتباطی مواجه شده است. به گفته این کمیسیون 83 درصد سایت های ارائه خدمات سلولی این منطقه از بین رفته و شرکت های مخابراتی در حال راه اندازی سایت های موقت هستند.

آلفابت که مالک اصلی گوگل محسوب می شود در سال 2013 پروژه ای به نام «Loon» را معرفی کرد که در آن شبکه های سلولی با استفاده از بالون های خورشیدی که در ارتفاع بالا پرواز می کنند در دسترس کاربران قرار می گیرد و حالا قرار است این پروژه در پورتوریکو راه اندازی شود.

این بالون ها می توانند از طریق هوش مصنوعی و به روش یادگیری ماشینی مسیر خود را برای رسیدن به نقطه هدف پیدا کرده و در آن موقعیت باقی بمانند.

از طرف دیگر «ریکاردو روسلو» فرماندار پورتوریکو در پستی توییتری اعلام کرده که برای حل مشکلات موجود در حال مذاکره با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا است.

ایلان ماسک نیز تاکید کرده که از منابع یکی از پروژه های تسلا برای افزایش تولید باتری و ارسال آنها به این منطقه بحران زده استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی