ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دسترسی به نسخه پیش نمایش مرورگر اج برای عموم کاربران iOS آزاد شد

همانطور که می دانید، مایکروسافت دو روز پیش نسخه پیش نمایش مرورگر اج را برای کاربران iOS منتشر کرد. با این وجود تا امروز فقط تعداد محدودی از اعضای اینسایدر ویندوز قادر به دانلود و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

همانطور که می دانید، مایکروسافت دو روز پیش نسخه پیش نمایش مرورگر اج را برای کاربران iOS منتشر کرد. با این وجود تا امروز فقط تعداد محدودی از اعضای اینسایدر ویندوز قادر به دانلود و تست آن بودند.

اگر تا حالا موفق به دانلود و تست این مرورگر نشده اید، خوشحال باشید چرا که مایکروسافت تصمیم گرفته تا امکان دانلود نسخه پیش نمایش اج را برای عموم کاربران iOS آزاد کند. جو بلفیوره این خبر را ساعاتی پیش و در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است.

برای دسترسی به نسخه پیش نمایش مرورگر اج برای iOS، کافیست روی این لینک کلیک کنید. وقتی که وبسایت مایکروسافت ظاهر شد، روی باکس iOS کلیک کرده و سپس اپل آیدی خود را وارد نمایید. با انجام این کار توضیحاتی برایتان نمایان می شود که چگونه در کمتر از 24 ساعت اپلیکیشن را دریافت کنید.

روند کار برای دریافت نسخه اندروید نیز به همین صورت است. کافیست در صفحه انتخاب سیستم عامل، اندروید را برگزیده و با ثبت ایمیل خود منتظر دریافت اپ از گوگل پلی بنشینید.

از جمله قابلیت های کاربردی مرورگر اج در موبایل می توان به Continue on PC اشاره کرد، که به لطف آن می توانید تمام تب های باز شده در مرورگر موبایل را با نسخه دسکتاپ همگام سازی کرده و ادامه کار را از رایانه دنبال کنید. Hub View هم یکی دیگر از قابلیت های خوب اج به شمار می آید.

به لطف آن قادر هستید که به سرعت به صفحات مورد علاقه، تاریخچه مرورگر و لیست های دیگرتان از یک صفحه دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aez1982
    aez1982 | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    همچین آش دهن سوزی هم نیست

  • james
    james | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    کی برای اندروید میاد؟

  • MK
    MK | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    اپل فقط اجازه 10000 تست کننده اپ رو می ده که الان هم ظرفیتش پر شده...

مطالب پیشنهادی