ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ابلاغ حذف جریمه دیرکرد خلافی خودرو و شرط سربازی برای گواهینامه رانندگی

در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و به همین مناسبت، پلیس از حذف شدن جریمه های تاخیر دوبرابری قبض های جریمه خبر داده است. براساس قانون، قبض های جریمی تسلیمی به رانندگان در صورت عدم ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۲

در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و به همین مناسبت، پلیس از حذف شدن جریمه های تاخیر دوبرابری قبض های جریمه خبر داده است.

براساس قانون، قبض های جریمی تسلیمی به رانندگان در صورت عدم پرداخت پس از دوماه مشمول جریمه 100 درصدی (افزایش دو برابری قیمت) می شوند، اما حالا پلیس تصمیم گرفته تا در هفته نیروی انتظامی این خلافی را بر رانندگان ببخشد.

متقاضیان استفاده از این شرایط می توانند با مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 با استفاده از کارت ملی و کارت خودرو، نسبت به دریافت پرینت قبوض جریمه و پرداخت آن ها اقدام نمایند.

گفتنی است که به دلیل به روز نشدن دقیق وب سایت مربوطه، چک کردن میزان خلافی ها از طریق اینترنت ممکن است با خطاهایی همراه باشد، از این رو بهتر است در صورت تمایل به آگاهی از میزان دقیق قبوض جریمه خودرو خود، مستقیما به مراکز پلیس +10 مراجعه فرمایید.

در کنار این مورد و به گفته خبرگزاری ها، مذاکرات مربوط به حذف شرط پایان خدمت از پروسه گرفتن گواهی نامه نیز سرانجام به نتیجه رسیده است و ظاهرا قرار است دستور مربوط به این امر ظرف روزهای آینده به شکل رسمی ابلاغ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی