ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً اسنپدراگون 845 را هم به صورت انحصاری از کوالکام خریده است

چندی پیش شنیدیم که سامسونگ تقریباً تمام موجودی چیپست اسنپدراگون 845 را برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام خریداری کرده است. امروز گزارش دیگری منتشر شده که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

چندی پیش شنیدیم که سامسونگ تقریباً تمام موجودی چیپست اسنپدراگون 845 را برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام خریداری کرده است. امروز گزارش دیگری منتشر شده که همین موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد اولین سری تولیدات این چیپست جدید به کره ای ها اختصاص خواهد یافت.

توافق سامسونگ و کوالکام برای اسنپدراگون 845 دور از انتظار نیست

همان طور که می دانید سامسونگ موبایل های پرچمدارش برای کشور آمریکا و برخی بازارهای دیگر را با چیپست های اسنپدراگون عرضه می کند، اما دستیابی زودهنگام و انحصاری این شرکت به سخت افزار مورد بحث باعث می شود تا دیگر سازندگان موبایل با مشکل مواجه شوند و غول تکنولوژی کره جنوبی مزیت رقابتی قابل توجهی را به دست آورد.

این داستان در سال جاری میلادی برای دوقلوهای اس 8 و اسنپدراگون 835 نیز رخ داد و سامسونگ تمامی تولیدات اولیه این چیپست را خریداری کرد، در نتیجه ال جی مجبور شد جی 6 را با چیپست نسبتاً قدیمی اسنپدراگون 821 روانه بازار کند و دیگر کمپانی ها نیز چند ماهی عرضه محصولاتشان را به تعویق بیندازند.

گفتنیست همین منبع خبری مدعی شده خانواده کهکشانی های اس 9 یک ماه زودتر از موعد همیشگی رونمایی و عرضه می گردند و احتمالاً از اواسط ماه مارس یعنی روزهای پایانی سال 1396 در فروشگاه ها خودنمایی کنند.

واضح است که هنوز تمام موارد فوق به صورت رسمی تأیید نشده اند و نمی توان به صحت و سقم آنها یقین داشت، اما با توجه به سابقه سامسونگ در برتری طلبی و وضعیت مالی نابسامان کوالکام به خاطر نبرد فرسایشی با اپل، عقد چنین قراردادی دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    بنظر من کار درست و منطقی هست. کار این شرکتا پول دراوردن هست در اضای امکانات . خوشم اومد اینجوری از رقبای خودش جلو میوفته اونم چند ماه

  • Farzad Fallah
    Farzad Fallah | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    به این می گن آینده نگری و برنامه ریزی. کار شرکت ها رقابت کردنه و تولید پوله. اصلا کار شرکت ها تو حوزه اخلاق نیست.

  • Constantine
    Constantine | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    حالا الان همه یهویی میشن معلم دین و اخلاق
    نمیگم همه، اکثرا زورمون برسه این که هیچ بدترش هم انجام میدیم.

  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    سامسونگ فرصت طلب

مطالب پیشنهادی