ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال تحقیق روی بند ساعتی است که به صورت خودکار با مچ کاربر تنظیم می شود

اپل روز گذشته پتنتی را ثبت کرد که شامل طرح هایی برای بندهای اپل واچ است و با استفاده از یک سازوکار کششی یکپارچه امکان تنظیم خودکار این بندها بر اساس مچ کاربر را فراهم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

اپل روز گذشته پتنتی را ثبت کرد که شامل طرح هایی برای بندهای اپل واچ است و با استفاده از یک سازوکار کششی یکپارچه امکان تنظیم خودکار این بندها بر اساس مچ کاربر را فراهم می کند.

در این پتنت طرح هایی برای استفاده از این سیستم توضیح داده شده که ممکن است در آینده ای نه چندان دور جایگزین گیره های آهنربایی و نوار چسب شوند.این پتنت که «تنظیم تناسب داینامیک برای دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی» نام دارد با اشاره به دست و پاگیر بودن بندهای فعلی شروع شده و به احتمال عدم تناسب آنها با سایز مچ برخی کاربران می پردازد.

درادامه تاکید شده که این عدم تناسب نه تنها برای کاربر ناخوشایند است بلکه می تواند روی حساسیت سنسورهای بیومتریک تاثیر گذاشته و از دقت آنها بکاهد. از طرف دیگر این مشکلات در طول تمرین از طریق تحرک و عرق کردن تشدید می شوند.در بخش بعدی با استفاده از مکانیزم های کششی داخلی که به صورت خودکار یا در صورت تمایل کاربر تنظیم می شوند، راه حل های برای این مشکل ارائه شده است. این را ه حل ها شامل سیم های دارای حافظه، سیستم چرخشی داخلی، کیسه های آب یا گاز، عناصر جمع شونده و حتی بخش های گسترش پذیر است.

مطابق معمول در پتنت ها به تاریخ معرفی این محصولات اشاره نشده اما مشخص است که این طرح ها به بندهای اپل واچ مرتبط می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hadi emaniyan
    hadi emaniyan | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    یاد آون خط کش ها که میزدی دور دست جم میشد افتادم صد تومن بود الان یه چی مثل آون طراحی میکنن پانصد دلار

  • سامان
    سامان | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    یاد اون دستگاه که به چارلی چاپلین تو فیلم عصر جدید غذا میداد افتادم ، مخصوصا صحنه خوردن ذرت ???

مطالب پیشنهادی